Men ni, du är en av dem, väljer ofta att sätta fingret på en bestämt punkt och trycka hårt - enbart med syftet att vara otrevlig.
Om du tror att jag har ett syfte att vara otrevlig så har du fel. Att du uppfattar det så får stå för dig, jag kan inte ta ansvar för hur du uppfattar eller känner. Men vid flera tillfällen har du efter ett långt inlägg från mig gjort exakt samma sak. Ignorerat en stor del av det och sen tryckt till otrevligt på en enda punkt. Eller gjort helt omotoverade påhopp där jag inte ens adresserat dig.
Så som du ser så kan detta gå åt båda hållen. Jag är vid det här laget innerligt trött på attdet finns ett fåtal som trasar sönder varenda rovdjurstråd med påhopp, otrevligheter och osskligheter. Och där är DU en av dem jag anser.
För egen del har det gått till den punkt då jag inte skriver så mycket i dem längre. För det är ingen mening då den meningsfulla debatten försvunnit i och med att den otrevlighet som du skriver om finns här, och DU är en del av den.
Kanske dags att ÄVEN ta en titt i speglen och inte bara anklaga andra för otrevligheter???