Re: Går bra det
Håller helt med Peppe-mannen, träning är en riktigt bra återställare, dock en aning motig (understatement). Men sen brukar inte jag bli så bakis heller. Dricker man bara ordentligt (...) innan man knoppar in (vatten alltså!) brukar baksmällan bli mild och fin.
Herr Malmquists däckteori tror jag inte alls på. Pumpa upp däcken du har med lite vatten så är nog baksmällans saga all.
/ G
peppe_malmqvist; sa:Jag måste säga att lugn löpning i 5-minuterstempo är det enda som åtgärdar baksmälla för en sådan gammal gubbe som jag (33 år). Efter 10-15 km så brukar jag känna mig som människa igen.
Jag har teorin att människan föds med en begränsad baksmälle-buffert. Ungefär som däck. När man kommer upp över 30 så har man slitit ut däcken och kör på fälgen så att säga. Det är därför som det blir värre och värre med åren. Önskar jag kunde köpa nya däck.
Peppe
Håller helt med Peppe-mannen, träning är en riktigt bra återställare, dock en aning motig (understatement). Men sen brukar inte jag bli så bakis heller. Dricker man bara ordentligt (...) innan man knoppar in (vatten alltså!) brukar baksmällan bli mild och fin.
Herr Malmquists däckteori tror jag inte alls på. Pumpa upp däcken du har med lite vatten så är nog baksmällans saga all.
/ G