Tierras hemsida...

Suveränt!

Tierras nya hemsida är inte bara häftig. Det är en fantastisk bild också att färdas i. Vem behöver produkter när man kan resa runt på berget... Som naturfotograf är jag partisk i frågan men ändå. Vad det gäller att hitta produkterna är det lätt när man fattat galoppen. Jag ser det som ett test för om man är redo att bära Tierras kläder eller ej. (hitta produkerna=varsågod att handla).

Visst är det som ett datorspel. Låt era barn göra det ska ni se det går lekande lätt...
 
Spela spel eller handla?

Visst är det som ett datorspel. Låt era barn göra det ska ni se det går lekande lätt...

Poängen är väl att man själv vill kunna välja när man vill spela dataspel och när man vill handla. Jag skulle bli tämligen matt om jag tvingades spela ett parti Yatzy innan TV:n släppte in mig för att se på nyheterna...
 
Öhrnell;327648 sa:
Jag skulle bli tämligen matt om jag tvingades spela ett parti Yatzy innan TV:n släppte in mig för att se på nyheterna...

Även om jag inte är fullt lika neggo som ni andra så sätter du ett annat ljus på problemet... med en liknelse nära sanningen...

Lite roligt= OK...
Sälj?= Inte i närheten...
Debatt?= Yepp!

Thomas
 
Visst är det som ett datorspel. Låt era barn göra det ska ni se det går lekande lätt...

Nu har jag inga barn, så jag skaffade en papperskatalog för att få reda på om Tierra har något för mig. När jag kom till sidan 12 (av 32) i katalogen så började dom (Tierra) beskriva produkterna dom tillverkar och säljer. Men då har typsnittet på texten plötsligt krympt så mycket (nästan som det finstilta i resekatalogerna) att jag måste åka och köpa nya glasögon för att kunna läsa texten. Efter 4 ½ sidor med produkter började dom glättiga bilderna igen och som av en händelse blev texten åter läsbar, med mina lite för gamla glasögon. Så nu blir det att punga ut med 4-6 kSEK till optikern i stället för hos den lokala Tierra/Fjällräven återförsäljaren.

Min slutsats denna gång:
Men man är väl för gammal för att dom ska vilja har mig som kund längre.

Per
 
Men jösses, jag har haft olika spelkonsoler inkluderat VIC 64 osv osv... jag spelar PS2 och dataspel flera timmar varje dag... och JA jag tycker fortfarande att Tierras hemsida är usel! :(

När jag vill veta vad jag ska ha på mig i Nepal eller Tibet då vill jag inte ofrivilligt behöva "spela dataspel" först. Nej sidan är oförsvarligt dålig oavsett!
 
Jag ser det som ett test för om man är redo att bära Tierras kläder eller ej. (hitta produkerna=varsågod att handla).

Trodde att deras produkter var till för friluftsliv, inte för att sitta ändlösa timmar vid datorn. Varsågod att handla? Måste man klara ett databaserat test för att få ynnesten att köpa dyra regnjackor? Tierra, den sista sovjetstaten?
 
Liknande trådar

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg