Jag ska lagra vatten och hittade den här sidan och eftersom alla verkar tro bra om svensk kranvatten som har runt 5 i ph värde så tänkte jag tillägga att svensk kranvatten har för lågt ph-värde och är väldigt ohälsosamt och dött vatten. Vatten ska ha runt 7,3 i ph för att vara hälsosamt vatten för en människa har runt 7,3 i ph i blodet.
Så även om ni lagrar svenskt kranvatten så bör ni rena OCH alkalisera vattnet för att göra det levande och nyttigt.
Det är även orsaken till cancer dvs att folk driker dött vatten och äter tillagad dvs död mat istället för råkost.. vilket den tyske vetenskapsmannen Otto Warburgsyresätta blodet dvs hhöjja ph-värdet på blodet och cancern kan inte överleva.
Planeten är rund och vattnet flyter runt hon så det är nog bara fantasier när alla svenskar håller på och skryter om hur bra svenskt kranvatten är bara för dom inte kan erkänna för sig själva att Sverige kanske inte är ett sånnt ofarligt paradis som så många tror.
Testa eran kranvatten själva.. Vi har testat i några städer I Sverige och dom visade 5 i ph allihopa så jag antar att det är likadant över hela Sverige.
Folket vet inget om dött eller levande vatten, eller hur cancer uppstår..
Men dom som styr så kranvattnet har 5 i ph vet garanterat att det är ohälsosamt vatten.
När man ställer ett glas vatten i solsken eller fullmånesken så både renas och alkaliseras vattnet dvs ph värdet ökas och det blir det hälsosammaste vattnet på planeten om man låter det stå i sken i 24 timmar. Glasburkar är bra att ha.
För er som inte kan hantera verkligheten så är allt detta ett skämmt och för er som kan hantera sanningen.. kolla upp erat ph-värde på vattnet och berätta om jag ljuger eller om svensk vatten är dött.
Man är vad man äter men även vad man dricker och ingen kan hålla sig frisk i längden när man äter och dricket dött hela livet. Därför folk blir sjuka och alla låtsas som att ingen vet varför folk blir sjuka.
Jag kör nog utan alla tillsatser när jag lagrar vatten för jag vet att alger behöver solens strålar och syrefattigt vatten så om jag låter det vattnet stå mörkt alltid så tror jag det håller i evigheter..
Men såklart så kör jag det svenska kranvattnet genom ett filter som både renar och alkaliserar vattnet. Så tyvär gott folk, svenskt kranvatten är inte vad ni tror och planeten är rund så det spelar ingen roll om ni inte förgiftar vattnet för om dom gör det på andra sidan plneten så kommer det hit också för vattnet flyter runt planeten som blod flyter runt i våra kroppar.