Sulan på mina Lundahags kängor släppte, kontaktade Lundhags och de sa till mig att skicka upp dem. 2-3 veckor får jag tillbaka mina kängor med helt nya sulor. Intressant att de frågade aldrig hur gamla mina kängor var eller andra dumma frågor.
Intressant. När sulan på min Lundhagskänga släppte så tog det sex veckor för dem att laga den, och då bytte de inte ens sulor - utan limmade bara fast den gamla sulan.
Jag tror att den här typen av diskussion riskerar att bli rätt polemisk eftersom kunder blir bemött olika av samma tillverkare/butiker. Det räcker med att man blir dåligt bemött ett fåtal gånger för att man börjar lacka ur och kategoriskt avfärdar hela butikskedjor och tillverkare. Får man å andra sidan bra service en eller två gånger blir man så tacksam att man skriver samma butik/tillverkare till höjderna.
Nu säger jag inte att servicen jag fick hos Lundhags var dålig. Men det hade ju varit trevligt med nya sulor, när nu alla andra verkar ha fått det