Niklaz: tycker du det är tråkigt när någon vill få lite rätsida på vildkörningarna i skogen med andra metoder än att tipsa om bra pass att skjuta ner förare, kasta sten och polisanmälningar. Iom att denna tråd uppkommit så verkar ju inte det som den metoden funkar särskilt bra.
När så många har problem av att det finns motordrivna fordon överallt i naturen jämt så kanske det borde vara människor som vistas mycket i naturen som borde vara mest högljuda av att det kommer till mer alternativ till vildåkandet.
Jag är ingen förespråkare för förbjudna körningar i terrängen, buset sätter tillräckligt mycket käppar ihjulet för att köra lagligt i terrängen.
Tycker det är lågvatten när man inte kan se att det är ett problem som drabbar fler sidor än sina egna. Jag tycker om att se motortävlingar likafullt tycker jag om tysta fjällturer. Pinsamt att ett så stort land med så begränsad folkmängd inte kan samarbeta om detta.
Inte ens en liten plätt gränsande till något öde industriområde går att släppa till. Det verkar ju nästan som alla är nöjda med hur det är nu.