Stryktålig telefon

Bra tips. Detta erbjudande skall även jag utnyttja! Perfekt på vandring. Lustigt att en mobil som ser ut som denna numera kallas "knappsatsmobil". Undra vilka fler prylar som kommer att få "knappsats" som förled?

Det blev en Sony Xperia™ active till slut. Halva batteriet är slut redan så det är ganska b tycker jag. Har ju använt den nästa hela tiden för att lära mig menyn osv men ändå.

Jag har inte haft så stora problem med drifttiden, men det styrs ju lite av hur mycket grejer man har igång samtidigt. Nya batterier brukar bli bättre efter 4-6 laddningar. I början var det lite klent tyckte jag också men nu är jag nöjd.

Jag har inte haft så stora problem med drifttiden, men det styrs ju lite av hur mycket grejer man har igång samtidigt. Nya batterier brukar bli bättre efter 4-6 laddningar. I början var det lite klent tyckte jag också men nu är jag nöjd.

Ja nu har behöver jag ladda den varannan dag i stället så det är ju lite bättre.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
seobserver Ensamövningar och att lita på telefon Allmänt om friluftsliv 18

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg