Så skulle jag också vilja sammanfatta det hela .Ps. Volcano: designen känns ofunktionell, men jag kan förstå om man köper den som samlingsobjekt.
~Paul~
Så skulle jag också vilja sammanfatta det hela .Ps. Volcano: designen känns ofunktionell, men jag kan förstå om man köper den som samlingsobjekt.
God Jul på er alla‼
Vilken pjäs kommer att husera i Edra fickor idag?
~Paul~
God Jul på er alla‼
~Paul~
Får tyvärr inte fram någon bild. Kniven som sådan är säkert värd sina pengar. Jag äger en SR 710 som är rätt bra med tanke på priset.Ingen värsting, men en som växer i respekt ju mer man använder den, en Sanrenmu 704:a
http://www.sanrenmu.com/knives/available-knives/sanrenmu-gb4-704
Precis, gärna många bilder! Tack för bidraget!Ahhh, en dag som denna kräver detta lite extra eftertanke...
I fickan blir det en Cold Steel Micro Recon 1. Jag är ingen stor fantast av Cold Steel men det här är en sådan behändig kniv. Blir perfekt att öppna paket med ikväll. Den har dessutom rätt färg på tofsen!
Först blir det dock en vända utomhus för att få undan allt det där vita som lagt sig överallt igen. Burrr! Då blir det min nya Helle Temagami som får följa med. Det är en julklapp till mig själv och jag måste säga att jag är helnöjd med den så här långt. Ett riktigt fett grepp som passar mina trasiga händer perfekt. Det är nog också den i särklass vassaste kniv jag någonsin stött på. Jösses!
En God Jul till er alla!
Utan bild så har det inte hänt va?
Ett mycket bra och genomtänkt val .God Jul!
En fridfull dag som idag får dom stora knivarna vila och det får bli en liten Opinel 6:a i rostfritt för att underlätta paketöppningen ;-)
God Jul på er alla‼
~Paul~
Du har täckt alla behov!Trotjänaren Vic Compact. En WM1 följde också med till svärföräldrarna över helgen.
God jul!
God Jul på er alla‼
~Paul~
Får tyvärr inte fram någon bild. Kniven som sådan är säkert värd sina pengar. Jag äger en SR 710 som är rätt bra med tanke på priset.
~Paul~
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |