Du har registrerat dig här bara för att säga detta?Inte trodde jag att mitt första inlägg här skulle bli detta men kan inte låta bli. Jag är också en av dessa ryggdunkande undersåtar på utr.se och hade tänkt mig att även delta här men nu tror jag att det här blir både mitt första och sista inlägg. Har haft mycket utbyte av det du skrivit tidigare men det om utr.se tyckte jag var lågt. Jag vill minnas att när du började skriva på utr forumet så hade du ganska spydiga kommentarer om medlemmar här på Utsidan, eller har jag fel? Verkar som i så fall att även du har svårt att ta att man har en annan åsikt. eller? När jag läser igenom den här tråden så har jag märkt att flera av medlemmarna här även finns på utr.se och jag tycker att din kommentar var ganska respeklös.
Fredrik
Som jag redan har nämnt så går jag inte vidare med denna meningslösa diskussion. Vi kan ta resten genom PM. En sak vill jag dock kommentera. Nej, jag har inte baktalat medlemmarna på det här forumet!
För att hålla den här tråden på "knivnivå" så slänger jag in några bilder på EKA 45 (rfr och kol) och EKA Executive Sportsman.
~Paul~