• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Sjukpensionärer vad tycker, tror ni ?

Jag minns allt tydligare den lite uppgivna känslan när den där pojken envisades och höll fotbollen under armen och inte vill släppa den ifrån sig...
 
Jag minns allt tydligare den lite uppgivna känslan när den där pojken envisades och höll fotbollen under armen och inte vill släppa den ifrån sig...

Hade han kortbyxor och skjorta?
Glasögon?
Korpulent?
Aningen inåtvridna fötter?
Rätt så röd i hyn?
I så fall vet jag vem det kan vara, det finns två kandidater, antingen "den som är satt i skuld är inte fri" Göran Persson, eller så den andra killen som började med bänkpress och långa skogspromenader, jag minns inte vad han hette men vi kallade honom skåningen. Tänk att vi har gått i samma skola allihop!
 
Hade han kortbyxor och skjorta?
Glasögon?
Korpulent?
Aningen inåtvridna fötter?
Rätt så röd i hyn?
I så fall vet jag vem det kan vara, det finns två kandidater, antingen "den som är satt i skuld är inte fri" Göran Persson, eller så den andra killen som började med bänkpress och långa skogspromenader, jag minns inte vad han hette men vi kallade honom skåningen. Tänk att vi har gått i samma skola allihop!

vafan.. förtal.. jag har inte glasögon..
 
Nu fâr ni väl ge er iallafall.
Detta mâste väl bara bottenoteringen i detta forumet.
Kasta skit ikring sig sâhär.
Jag blir sâ upprörd sâ jag kokar.

Jag som just räknat ut att det är förmânligare för mig att simulera ont i ryggen än o söka jobb när jag ska flytta hem om nâgot âr.
 
och jag som trodde att det hela började när den sovjetiske agenten "Galne Gunnar" lyckades blanda in sitt magiska "pulver" i Fallskármsjágarnas mat....

jag ser nu att vi màste gà ännu längre tillbaka i tiden i vàra efterforskningar....

Elvis1TAB.jpg