andersmossing; sa:Han är säljare min vän, och säger så innan han kliver in på ICA
Låter som en risktagare, ICA är inte att leka med ;-)
andersmossing; sa:Han är säljare min vän, och säger så innan han kliver in på ICA
olle11; sa:Låter som en risktagare, ICA är inte att leka med ;-)
ping; sa:Ja men om man 'klantar' sig och landar på arselet var man ju inte redo uppgiften,övermod och mod är inte samma sak.
Dör man så har man ju gjort något fel,det enda man kan göra är att se till att minimera riskerna vid ev slarvfel,för såna finns alltid,ingen har en 100% lägsta-nivå av sin normala kapacitet.
peter
Jokk; sa:Om man inte kan förstå varför man tex vill bestiga Mount Everest kommer man inte förstå det svar man får heller om man skulle fråga varför.
johankse; sa:På flera militära FN missioner jag varit börjar man checkin proceduren med att skriva, närmast anhöriga samt sitt testamente. Det brukar fungera väl och några ber att få åka hem igen... Kanhända något för extremsportare att ta efter.
johankse; sa:På flera militära FN missioner jag varit börjar man checkin proceduren med att skriva, närmast anhöriga samt sitt testamente. Det brukar fungera väl och några ber att få åka hem igen...
Men det är ju två frågor:öringen; sa:Sant, men det jag var ute efter var att urvalet slår åt bägge håll. Du blir av med en del mindre lämpade, men kvar blir säkert lika många.
öringen; sa:Sant, men det jag var ute efter var att urvalet slår åt bägge håll. Du blir av med en del mindre lämpade, men kvar blir säkert lika många.
Rungá; sa:Jag blir ständigt lika förvånad när jag hör militär beklaga sig över skador och anhöriga klaga på att yrkessoldater dör i krig. Visste de inte detta när de sökte jobbet.
Det är märkligt att ingen verkar planera för det enda som med all säkerhet kommer att hända?