Själv bar jag 28 i somras eftersom min flickvän är ovan. Vi hade en underbar tur.
Din flickvän är den ultimata lättpackaren! Packa allt bekvämt du vill ha med och låt någon annan bära det åt dig...
Själv bar jag 28 i somras eftersom min flickvän är ovan. Vi hade en underbar tur.
Har inte alla med en fem kilos påse med gips i fall man bryter ett ben eller två. Det borde ju vara standard i allas sjukvårdsväska!
Din flickvän är den ultimata lättpackaren! Packa allt bekvämt du vill ha med och låt någon annan bära det åt dig...
förresten, jag passar på att fråga i denna tråd som endå inte verkar sådär jätteseriös eller fast till ämnet, finns det någon aktuell" tips om billig/lätt/lättlagad/snabblagad mat"- tråd tro?
Varför skulle det finnas mat som är både billig och lätt när inget annat är det? Billig mat är alltid tung och lätt mat mättar alltid sämre. Så du får flera gånger mer mat om du köper tung mat - nästan upp till 20 gånger mer faktiskt och då kan du vara ute mycket längre...
NASA försökte det här i början av rymdskutten, näringspillret som bara vatten behövde tillsättas till.
350g per individ och dygn. Ingen av astronaterna ville äta det och det blev, frysbox och microvågsugn vid rymndfärderna och i stugorna.
go tur