-PaTRiC-; sa:
HA!! struntprat, vi pruttare är starkare än någonsin och vi kommer att ta över.. precis som alla vet så skapar en hälsosam kost ett visst gas-överskott, håller man in gasen så stiger den upp huvudet vilket vi har sett flera exempel på här i denna tråd.. Jag kan sätta en peng på att ingen av er feminister skulle reda ut ett riktigt fruntimmer, ett riktigt fruntimmer kräver en redig karl, sedan kan ni intellektualisera sönder det här precis hur mycket ni vill.. Man väljer ofta om man skall vara ett offer, glöm inte det..
Hördu Putte,
Det blir en del lite uppenbara provokationer här och där från din sida, och det är ju skönt att bara kunna backa tillbaka och säga att man bara drev lite med nån.
Fast ibland är ju det bara en billig utväg när man kommit för långt ut på svag och hal is...
Att riktiga fruntimmer kräver riktiga karlar låter ju som en lagom humoristisk provokation, och är lätt att ha garva åt. Men i grunden får man nog stå för det man skriver, och då tror jag det är rätt synd om din kvinna och ditt ego. Jag gör manliga konster med min kvinna också, men inte fasen föraktar jag henne ifall hon värnar om sina rättigheter till lika villkor på arbetsmarknaden. Sen är det ju en rätt dödsdömd diskussion att reda ut vad jämlikhet resp feminism innebär.
Dina rallarsvingar mot feminismen gör ju ett ofelbart homofobt intryck, i den mån du nu inte är fullt medveten om det.