Det är nog inte bara handsken som är kastad i ditt fall. Och smällen verkar du också ha tagit och tyvärr ser det ut som den tog rätt illa.
Jag konstaterar att det verkar totalt meningslöst att debattera med dig. Antingen så saknar du helt kognitiv förmåga att förstå och följa ett enkelt resonemang eller också håller du bara på och trollar och larvar dig. I båda fallen är det helt ointressant att diskutera med dig. Jag kommer i fortsättningen att helt ignorera dina idiotiska inlägg, som ju förutom de fåniga floskler du upprepar gång på gång ändå mest innehåller sånt som du kopierar och klistrar in från andra källor på nätet, uppenbarligen utan att ha förstått en bråkdel av det själv.
Som jag brukar säga: Det stora problemet är inte att världen till stor del består av dumskallar, problemet är diskrepansen mellan dumskallarnas ambition och förmåga.
Dig har jag inte tagit på allvar under det senaste året. Jättejobbigt att du nu inte skall bry dig om mig. Jag blir verkligen sårad. Jättemycket.