Avstängd medlem.
- Trådstartare sachsaren
- Start datum
Det var inget menat mot dig personligen =)Efter att jag har läst admins inlägg så jag backar från det. Hoppas att det löser sig för de inblandade.
/Andreas
Han var privat via PM, med mig till exempel. Mycket trevlig, och framförallt oerhört hjälpsam.
Låt mig gissa. Seobserver är en äldre man. Han skrev ett inlägg som misstolkades av en sydsvenskanläsande yngre kvinna. Hon kände sig kränkt av "gubben" och anmälde honom. Sverige 2013.
Ett diskussionsforum ska ha viss takhöjd. Alla kan inte ha samma åsikter och känslor måste få uttryckas.
Vi har nog med takhöjd för att tillåta plumpa, felaktiga spekulationer iallafall...Låt mig gissa. Seobserver är en äldre man. Han skrev ett inlägg som misstolkades av en sydsvenskanläsande yngre kvinna. Hon kände sig kränkt av "gubben" och anmälde honom. Sverige 2013.
Ett diskussionsforum ska ha viss takhöjd. Alla kan inte ha samma åsikter och känslor måste få uttryckas.
Låt mig gissa. Seobserver är en äldre man. Han skrev ett inlägg som misstolkades av en sydsvenskanläsande yngre kvinna. Hon kände sig kränkt av "gubben" och anmälde honom. Sverige 2013.