Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Avstängd medlem.
- Trådstartare sachsaren
- Start datum
Det var inget menat mot dig personligen =)Efter att jag har läst admins inlägg så jag backar från det. Hoppas att det löser sig för de inblandade.
/Andreas
Jag ville bara trycka på att det är lätt att tilldela den avstängde medlemmen offerrollen i ett sånt här sammanhang. Få personer vet vad som egentligen föranlett avstängningen, och trådstartarens utsaga är allt annat än neutral.
Det är dock bra att det tas upp (vi är nog många som funderar över Seobservers mystiska försvinnande) och att medlemmarna får klarhet i vad som hänt.
/Tomas
Låt mig gissa. Seobserver är en äldre man. Han skrev ett inlägg som misstolkades av en sydsvenskanläsande yngre kvinna. Hon kände sig kränkt av "gubben" och anmälde honom. Sverige 2013.
Ett diskussionsforum ska ha viss takhöjd. Alla kan inte ha samma åsikter och känslor måste få uttryckas.
Ett diskussionsforum ska ha viss takhöjd. Alla kan inte ha samma åsikter och känslor måste få uttryckas.
Han var privat via PM, med mig till exempel. Mycket trevlig, och framförallt oerhört hjälpsam.
Jaha.....man undrar ju om han är nervklen eller nåt annat om han inte vågar stå för sina inlägg ?
Låt mig gissa. Seobserver är en äldre man. Han skrev ett inlägg som misstolkades av en sydsvenskanläsande yngre kvinna. Hon kände sig kränkt av "gubben" och anmälde honom. Sverige 2013.
Stämmer, och jag instämmer. Ingen ger någon offerrollen. Jag gillar Seobserver, och verkar ju inte vara ensam om det även om kommentarerna kan vara syrliga ibland.
clindh
Forumvärd
Vi har nog med takhöjd för att tillåta plumpa, felaktiga spekulationer iallafall...Låt mig gissa. Seobserver är en äldre man. Han skrev ett inlägg som misstolkades av en sydsvenskanläsande yngre kvinna. Hon kände sig kränkt av "gubben" och anmälde honom. Sverige 2013.
Det är omöjligt att diskutera det här korrekt utan att dra upp hela historiken offentligt och det tänker jag inte göra.
Nu läste du inte inlägget från clindh ordentligt. Det var inte en enstaka händelse.
Det hela är svårt om det handlar om PM som vi av naturliga skäl inte får ta del av. Jag har själv under många år haft många och långa diskussioner med "S", han har alltid varit klok och hjälpsam, någon gång har vi utväxlat ett eller annat irriterade PM där vi missförstått varandra, aldrig på något sätt hotfulla. Jag har alltid uppskattat "S" för hans finurliga rakhet, små underfundiga anekdoter från ett långt mer innehållsrikt liv än de flesta. Jag hoppas verkligen att man kan lösa detta och att "S" får komma tillbaka!
Go tur
Hoppas Christer Lindh som administratör kan fixa till det med Seaobserver. Jag har läst detta forum i flera år och börjat delta på senare tid.
Man kan läsa människor lite mellan raderna och här finns alla möjliga filurer och åldrar representerad. Från gamla surdegar till ömfotingar om man kör en westerntravestering.
Vad beträffar den åtalade så tillhör han vad jag förstår den förstnämnda kategorin. Sådana kan vara lite lynniga och speciella men om man inte är så känslig av sig så ska man inte ta så illa vid sig. Visserligen ska man väl inte acceptera vad som helst men i själva forumet har jag aldrig sett sådant. Som flera skrivit är Seaobserver en krydda här på forumet. Och vissa kryddor kan förefalla vara lite starkare än andra.
Go tur....
Hoppas Christer Lindh som administratör kan fixa till det med Seaobserver. Jag har läst detta forum i flera år och börjat delta på senare tid.
Man kan läsa människor lite mellan raderna och här finns alla möjliga filurer och åldrar representerad. Från gamla surdegar till ömfotingar om man kör en westerntravestering.
Vad beträffar den åtalade så tillhör han vad jag förstår den förstnämnda kategorin. Sådana kan vara lite lynniga och speciella men om man inte är så känslig av sig så ska man inte ta så illa vid sig. Visserligen ska man väl inte acceptera vad som helst men i själva forumet har jag aldrig sett sådant. Som flera skrivit är Seaobserver en krydda här på forumet. Och vissa kryddor kan förefalla vara lite starkare än andra.
Go tur....
Nu är det nog dags att avsluta den här diskussionen. Det är administratörerna som administrerar, inte kreti och pleti. Här har ju administratören dessutom bemödat sig att ge en förklaring så långt det går. I de flesta forum hade en sådan här tråd hamnat i papperskorgen fortare än kvickt. Så lägg av nu.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg