Japp, jag äter som vanligt folk. Enda skillnaden är att jag inte äter spannmål och potatis (t.ex. mackor är ju riktigt illa och äter man mackor så kan man inte göra några framsteg, lyckas man ändå göra framsteg så är man särdeles enveten och beslutsam, och det är bara att beundra). Och det är den kosten, som är stenålderskost. Och det är då, man går ned typ 10kg på 2 mån. Det är ingen stor uppoffring att äta så? Och alla magbesvär försvann då (gaser, hemorojder, sura uppstötningar när jag ska sova, etc). Kanske kan man prova stenålderskost ett tag, och när man gått ned 10kg så återgår man till vanlig kost?Men grejen är ju att inte se kortsiktigt. På en dag eller en vecka kanske biff och bearnaise mycket och juice och sallad lite kalorier. Det är ju energi in och ut över lång tid som avgör om man stabiliserar sin vikt eller går upp/ner. Det är bra för dig om du hittat nåt som passar dig och gillar det. För mig skulle det där blir för tråkigt i längden, utan de där excesserna du nämner men då äter du ju som vanligt folk (minus spannmål).
Men jag äter allt rått, som ett experiment just nu. Effekterna är oerhört mycket större nu. Overkligt.
WTF? Vågen visar fortfarande 72.5kg idag?! Det här går långsamt...