Tur...

sanningens ord!

Det är ju så man får en tår i ögat när man läser dessa rader... jag hade inte ett minne av att detta stod i boken, men det visar ju bara på att det är dags att läsa den igen !

Ja vilken länk, påminner mig än en gång om att det finns för många subkulturer.
Har ni sett "Bowling for Columbine", där ett gäng automatvapentokiga grabbar tycker att deras hobby hamnat i dålig dager, och beslutar sig för att skapa lite goodwill genom att låta sina flickvänner och fruar vika ut sig tillsammans med grabbarnas bössor i en kalender som de sedan säljer. Bara att komma på idén, och att tro att det skulle ställa dem i bättre dager...
Tyckte för övrigt inte att Mikael Niemis bok var sådär värst bra. En del enkla skratt som i citatet ovan, men jag föredrar att läsa killen som Niemi kastade tårta på utklädd till tant. Det är en riktig författare det!

Strykarräven; sa:
Tyckte för övrigt inte att Mikael Niemis bok var sådär värst bra. En del enkla skratt som i citatet ovan, men jag föredrar att läsa killen som Niemi kastade tårta på utklädd till tant. Det är en riktig författare det!

jag får väl falla in i skaran av icke dyrkare av Niemi´s bok.. Men viss har han rätt i mycket, en del skratt och tänkvärdheter levereras det även om boken inte känns homogen utan lätt flyktig och ganska fladdrig..

Liknande trådar

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg