Tur...

sanningens ord!

Det är ju så man får en tår i ögat när man läser dessa rader... jag hade inte ett minne av att detta stod i boken, men det visar ju bara på att det är dags att läsa den igen !

Ja vilken länk, påminner mig än en gång om att det finns för många subkulturer.
Har ni sett "Bowling for Columbine", där ett gäng automatvapentokiga grabbar tycker att deras hobby hamnat i dålig dager, och beslutar sig för att skapa lite goodwill genom att låta sina flickvänner och fruar vika ut sig tillsammans med grabbarnas bössor i en kalender som de sedan säljer. Bara att komma på idén, och att tro att det skulle ställa dem i bättre dager...
Tyckte för övrigt inte att Mikael Niemis bok var sådär värst bra. En del enkla skratt som i citatet ovan, men jag föredrar att läsa killen som Niemi kastade tårta på utklädd till tant. Det är en riktig författare det!

Strykarräven; sa:
Tyckte för övrigt inte att Mikael Niemis bok var sådär värst bra. En del enkla skratt som i citatet ovan, men jag föredrar att läsa killen som Niemi kastade tårta på utklädd till tant. Det är en riktig författare det!

jag får väl falla in i skaran av icke dyrkare av Niemi´s bok.. Men viss har han rätt i mycket, en del skratt och tänkvärdheter levereras det även om boken inte känns homogen utan lätt flyktig och ganska fladdrig..

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg