Hmm, mycket läcker!!Här är en bild som ger lite storleksperspektiv. Jag har rätt stora händer.
Senast jag såg något i den vägen var när Benchmade kom ut med sin BM211 Snody Activator. Din kniv är dock avsevärt bättre på alla sätt!
~Paul~
Hmm, mycket läcker!!Här är en bild som ger lite storleksperspektiv. Jag har rätt stora händer.
Yes box!
Så fort jag har fått svar kommer jag att publicera det i tråden.
/Lux
Yes box!
Så fort jag har fått svar kommer jag att publicera det i tråden.
/Lux
Haha, jag är nog rätt trög i planeten. Vi är helt ense om allt du skriver .Totalt underbar sågning av knivarna! 3m lång ricasso! haha, jag skrattar så att jag nästan trillar ur stolen...
1. Det var menat som ett exempel på en bra differentierad härdning, ingenting annat.
2. Jag håller med dig i allt du skrev. Jag är allergiskt mot den här typen av knivar. Och jag vet att du är det också. Det kan ha varit så att jag medvetet valde "Mad Dog Knives" för att provocera fram en reaktion. Uppenbarligen lyckades det. Ingen kan såga en stor ricasso som du, Paul. Underbart! Jag skrattar fortfarande!
3. Man måste nog vara "en galen hund" för att gilla den här typen av knivar.
/Lux
P.S. F-låt om jag sårade någon som gillar den här typen av knivar, det var absolut inte min mening men jag kunde inte låta bli...
Asså, när jag ser den där härligheten så är min första tanke: -är det inte dags för en ny forumkniv!? Har du tid och slänga ihop en sisådär 30-40 till!? Haha! (Lugn, skoja bara... ;-) Riktigt snygg iaf. Jag gillar verkligen det "rena" intrycket och den smidiga storleken. Bra jobbat!
Kunde vara kul med en så fin forumkniv men det börjar ärligt talat gå inflation i dem. Vi har ju redan 3 stycken sedan tidigare .Jag är på om det skulle bli aktuellt. Ser ut som en perfekt liten rackare
P.S. Jag har fortfarande inte fått hem min Bravo 3. Kniven är tillverkad men det kommer tydligen att ta lite tid att få slidorna färdiga. Det går väl åt ungefär en halv ko per slida.
Ser fram emot lite bilder där, gärna med lite andra knivar i jämförande sällskap! Vad beställde du för handtag nu igen?
Ja, jag tror man kallt får räkna med en halv ko. Minst. Helst en specialko.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |