1. Håller med. Ändå måste jag slutligen få komplettera min åsikt. Nu har jag sagt mitt i ämnet.
2. Ja, man kan ju tänka sig att knivens viktigaste del, bladet, i mycket förfärdigas i låglöneland. Det är synd och skam med den där hålslipningen.
3. Keep the faith. Bättre för hälsan att hoppas på det bästa och utgå ifrån att människor för det mesta vill allas väl och ve.
4. Många småföretagare driver ett litet, eget företag därför att man arbetar inte bara för pengars skull utan har andra drivkrafter. Inget fel med att tjäna pengar, men i min erfarenhet är det sällan det som ger ett arbete långsiktig mening. Min far hade kunnat tjäna femdubbelt om han jobbat som anställd likaså min svärfar. Istället valde dom att stå på egna ben och tjäna betydligt mindre.
5. Ikon eller inte så råder det väl få tvivel om att EKA stod vid avgrundens rand? Knappast kom Kanaan farande som en ond skurk och med gnidna motiv göra plötsligt köpöverfall på ett litet oskyldigt, livskraftigt och framgångsrikt företag, bara för att montera isär det och att roffa åt sig? Det finns flera exempel på entreprenörer som köper företagsvrak med starkt varumärke för att helrenovera och starta om på nytt. Kungen behöver dö för att kungen ska leva som engelsmännen tänker.
6. Tack för hjälpen! Väntar nog till den nya masur 92 kommer. Har min gamla hederliga made in sweden 38 men den har ju inget lås
7. Jo förhoppningsvis håller det dom på benen. Du brukar ju vara en jävel på det där.