Jag skulle kunna tänka mig "Knivar" som en underkategori till "Utrustning". Då blir det inte så många olika delar att hålla reda på, det blir mycket aktivitet, men lite lättare att se vad som händer. Och framför allt mycket lättare att hitta och hålla koll på alla trevliga trådar om knivar[/QUOT
Just så tänker jag också och det var själva kärnan när jag tog upp ämnet.
En enda underkategori under utrustning döpt till knivar på samma sätt som det exempelvis finns friluftskök.
Jag tror inte att det skulle bli så otroligt många trådar igång samtidigt men det skulle bli lite uppdelning av den långa tråden. Skrev man om frågeställningar Stål kom det i en tråd där sånt diskuterades och visar man sina nya alster så vart det i en annan aktiv tråd eller också startar man med en ny rubrik. Vill man resensera sin nya kniv så skriver man om den - får lite svar - diskuterar - och till slut ebbar det ut men blir lätt att hitta igen om man vill läsa om eller ge en ny halvårsrapport om användningen.
Håller förståss även med om att långtråden har en tjusning på sitt överraskande sätt så det finns för och motargument.
Bosse
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | |
|
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | |
|