Har du före bilder?
Nej tyvärr så tänkte jag på det för sent
Har du före bilder?
Håller med MAW. Tänker lite som du.
Lite OT här men tänkte att eftersom Paul är kock så visar jag vad jag gjorde idag. Har en gammal vedspis som sällan används mer än när strömmen gått på höstarna. Värmde upp den idag o knåda ihop ett par degar o grädadde bröd i den. Jääklar så gott det blev o vilken fin frasig yta. Mina tonårs ungar åt upp det blixtsnabbt hmm....
Häftigt! Tack för bilden! Snacka om mys .Håller med MAW. Tänker lite som du.
Lite OT här men tänkte att eftersom Paul är kock så visar jag vad jag gjorde idag. Har en gammal vedspis som sällan används mer än när strömmen gått på höstarna. Värmde upp den idag o knåda ihop ett par degar o grädadde bröd i den. Jääklar så gott det blev o vilken fin frasig yta. Mina tonårs ungar åt upp det blixtsnabbt hmm....
Håller med MAW. Tänker lite som du.
]
Den videon hade jag inte sett tidigare! Tack för länken!Förresten, Paul: det finns en liten video på Nilakkan uppe på youtube nu. Vem försöker jag lura, du har säkert redan snappat upp den
http://www.youtube.com/watch?v=5ux4cMdU6qc
Jag kommer köpa den, inget snack om det. Förutom att den ter sig funktionell så är det väl en rätt unik design på en fällis (?).
/M
Jag kommer att köpa minst två, förmodligen tre. Den finaste av dem åker in i vitrinskåpet som en del av min samling. Den andra använder jag och den tredje får agera reserv .
~Paul~
Haha, ja man är lite skadad trots allt .Detta är vad jag kallar knivsamlarstrategi. Då får man väl dra till med 4 st själv då!
Jag blottar min ignorans: vems är kommentatorrösten i videon?!?
/M
Haha, ja man är lite skadad trots allt .
~Paul~
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |