Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Ähum, "lite"? Haha, visst är man.
Jasså, det är gamle Messer-Glesser som snackar, där ser man. Hibben är en ikon i sig. Har aldrig fattat vad man ska ha hans knivar till men får erkänna att jag nästan köpt hans kastknivar vid mer än ett tillfälle!

/M

ps. "Klingon-klingor" Den garvade jag gott åt :) ds
Nej, jag fattar heller inte hans alster. Det påstås visserligen att hans originalkniv i Rambo är avsevärt bättre än de kopior som finns därute. Men ändå. Det är en design som inte säger mig något alls.

Haha, de så kallade klingon-klingorna är skojiga skapelser. Ur praktisk synpunkt totalt värdelösa.

Bilagor

• Klingon-Knife---Duras.jpg
    Klingon-Knife---Duras.jpg
    20.2 KB · Visningar: 540
  • Min signatur.jpg
    Min signatur.jpg
    1.4 KB · Visningar: 577
Helt klart humörslyftande bild det där! Förstår att det finns ett samlarvärde men: Fasiken, jag skulle ha skickat in några av mina knivteckningar från lågstadiet till Star trek-producenterna!
Tänk att vispa fram en sådan på älgakten, oslagbart haha!

/M

Helt klart humörslyftande bild det där! Förstår att det finns ett samlarvärde men: Fasiken, jag skulle ha skickat in några av mina knivteckningar från lågstadiet till Star trek-producenterna!
Tänk att vispa fram en sådan på älgakten, oslagbart haha!

/M
Det svåraste hade varit att hålla en seriös min :).

~Paul~

Haha, sitter fortfarande och smågarvar i soffan när jag tänker på det. Har fått en och annan blick när jag plockat fram "utrustningsexcess" (obs, inte i min mening) ur ryggan, men den här hade nog fått ett par av de gamla gubbarna att ligga sömnlösa natten efter!
Men, min jaktkompis envisas med att bära en sådan här i bältet. Så, så hemskt långt framför skulle man ju inte ligga:

/M

Bilagor

• apache.jpg
    apache.jpg
    35.1 KB · Visningar: 520
En till en hjortjakt inbjuden italienare hade en monsterkniv med sig som han seriöst menade var till att separera bockens manlighet med, som tur var missade han på ett 40 m skott.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg