Jo, jag gillar Compacten. Den har alla de prylar jag behöver utom en - stjärnskruvmejseln. Den hade jag föredragit framför den töntiga kroken.Tack, det är mycket riktigt Spartanen. Jag vet sen tidigare att du själv föredrar Compacten men jag gillar den här bättre.
Hade förut en Wenger Classic 14 som är liknande Climbern men gav den till behövande. Vill gärna se bild på din Traveller. Hörde du om de nya alox Cadet som kommer 2012 utan ring? Färgerna gärna fått vara roligare.
Men men, i värsta fall kan man lämna in den på en finmekanisk firma som fixar den detaljen genom att forma om kroken .
Intressant info gällande Alox-Cadeten. Jag har faktiskt inte en enda Alox-Vic i min samling. Helt klart föredrar jag den så ren som möjligt, varför avsaknad av ring är något positivt i min bok .
När det gäller färger så anser jag att de kanske kunde vara lite mer klatschiga.
Jag kommer att ta några bilder på min Traveller men tyvärr så är vädret uselt idag och ljuset därmed helt kasst. Hoppas att det här jäkla regnet upphör snart.
~Paul~