Striden som sådan är nog redan vunnen för min del, men sedan återstår det att se om någon av oss ger upp
/Niklas
Det enda du har lyckars vinna i detta forum är att trötta ut de flesta skribenter. En eloge till de som orkar fortsätta svara på ditt svammel.
Du får en rak fråga om vad du, och endast du, har fått för skador på din mark, vad har det kostat dig, vilket lidande som har orsakats dig och din mark av friluftsmänniskor som har nyttjat ALLEMANSRÄTTEN.
Ditt vanligaste svar är att det nånstans har startas bränder av friluftsfolk, men så mycket har framkommit att det inte har varit på din mark utan någon annanstans.
Alltså inget svar på frågan, utan bara hörsägen...
Du fick en fråga om du köpt eller ärvt din mark och du svarar arv samt att din granne har ägt sin mark i åtta snart nio generationer. Fullständigt ovidkommande, ointressant och meningslös information. Det är som om nån skulle fråga mig vad jag tjänar och jag svarar att kungen har flera miljoner...
Jag har nu efter att läst många av din svar insett att jag tycker synd om dig, och eftersom du inte inser det själv så skäms jag å dina vägar.
Du är fullständigt oförmögen att föra en diskussion med för du är oförmögen att ta till dig information ock kritiskt granska det du hör och läser.
Kom med sakliga och genomtänkta argument så kanske det går att föra en diskussion med dig