nermander; sa:Varför köpa Volvo XC90 när det finns Hummer?
Hmm som en polare till mig sa när han hade köpt sin Dodge Durango:
-- Tjaa, jag har väl helt enkelt så liten kuk.
nermander; sa:Varför köpa Volvo XC90 när det finns Hummer?
Schneeberger; sa:Hur menar du nu?
Som ett allmänt påstående eller något som gäller specifikt för just F1?
johankse; sa:Patric du vet väl att användarkompensationsfaktor alltid medföljer, bara att riva av rätt joojk så är den där...
Go tur
-PaTRiC-; sa:Schneeberger; sa:Hur menar du nu?
Som ett allmänt påstående eller något som gäller specifikt för just F1?
allmänt men även ganska specifikt för F1, folk tror att det är en bra kniv, det är en ganska dålig och desutom felkonstruerad kniv. Många tror att allt blir bättre men i verkligheten så är en Mora kolstålskniv långt mycket bättre och billigare förutom när man behöver bryta sig in i bilar och liknande.
Med andra ord, vill man ha en bra kniv.. Köpa en kolstålsMora.. Gillar man stajlen på F1 och skiter u über-funktion så köp en F1.. Jag har min lappkniv för att jag tycker att den e ass-läcker, inte för att den på något sätt är bättre en en Mora.. Så, sätter man desajn före funktion så är en F1 ett grymt val..
Nej, ska man klyva ved är en liten yxa bättre.Dessutom, vad är en bra kniv? Min kockkniv är ett fantastiskt verktyg i köket men inget man klyver ved med.
Schneeberger; sa:Om jag nu faktiskt haft, och fortfarande har, ett antal moraknivar men de facto föredrar min F1, lurar jag mig själv då?
öringen; sa:nermander; sa:Varför köpa Volvo XC90 när det finns Hummer?
Hmm som en polare till mig sa när han hade köpt sin Dodge Durango:
-- Tjaa, jag har väl helt enkelt så liten kuk.
JonathanW; sa:Ett annat alternativ är eldstål i stil med de från light my fire (löjligaste namnet i hela friluftsbranschen?),HansErik; sa:Men eftersom jag nu inte är ägare av ett gammalt avbrutet bågfilsblad och inte vill ha en pryl till att hålla rätt på i skogen så tror jag att jag försöker med kniven litet till.
/H-E
http://www.getout.se/v2/index.asp?item=629
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Bryna knivar med björkticka | Överlevnad | 16 | ||
Överlevnads knivar | Överlevnad | 56 | ||
Skillnad mellan kolstål och rostfritt stål. | Överlevnad | 87 |