Klimatförändringar - vi lever i det

Min fru är sjuksköterska och den utbildningen är väldigt stor med högskolepoäng. En läkares utbildning är ungefär dubbelt så stor med ännu mer högskolepoäng.

Du sitter på en rejält hög häst om du med din noll utbildning har lika mycket kunskap inom läkevården som en läkare pga att du "kan tänka själv".

Om du funderar lite så förstår du nog hur hur korkat det låter när du sågar en hel yrkeskår som man ska respektera för det dom gör!
Stor komik😆
Tack!

Min fru är sjuksköterska och den utbildningen är väldigt stor med högskolepoäng. En läkares utbildning är ungefär dubbelt så stor med ännu mer högskolepoäng.

Du sitter på en rejält hög häst om du med din noll utbildning har lika mycket kunskap inom läkevården som en läkare pga att du "kan tänka själv".

Om du funderar lite så förstår du nog hur hur korkat det låter när du sågar en hel yrkeskår som man ska respektera för det dom gör!
Och du förstod inte det var ironi? Det är precis så klimatförnekarna resonerar. De tror att det vet mer om klimatet än personer som har doktorerat inom ämnesområdet.

På tal om vård och tänka själv, här kan dom mest hugade Klimathysterikerna göra två flugor på smällen . :)

På tal om vård och tänka själv, här kan dom mest hugade Klimathysterikerna göra två flugor på smällen . :)

🤣

Jag ska ringa jobbet imorgon och säga att jag fått klimatångest och måste stanna hemma ett par veckor. För jävligt, men vad gör man och man vill ju inte smitta ner sina kollegor.

What, Totteman har ju slutat att skriva i tråden minst 3 ggr. Ska det bli en fjärde ?
Så länge inläggen är innehållslösa och totalt intetsägande kan jag inte hålla mig borta. Mina inlägg såklart. Era är ju ren poesi som får en att häpna. Klart man är kvar tills man tröttnar igen. På mina inlägg såklart…

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg