Har laest igenom alla inlaeggen och kommit fram till att foeljade personer borde anmaelas till Chrille. walk_alone, tigertamjaren, fafner, Nordesjö, Malindo, crazy, -Patric-
Man kan undrar varfoer han bara ber om ursaekt till samer? Taenk paa alla andra som oxaa har blivit kraenkta.
Ska man inte faa ha sin egen uppfattning om politik laengre i Sverige?
Klart tydliga foerdomar mot tyskar och skaaningar
Och vad aer det foer fel paa att vara feg?
Var det inte vael negativt skrivet om Tyskland
Helt klart rasistiskt.
Att man kommer fraan ett speciellt land saa aer det inte saekert att man har ett specifikt yrke. Det finns aeven faaraherdar i Iran och kirurger i Somalia och aeven massor av andra yrken. Andra varningen foer Martin.
Men Patric, vad har du emot iranier?
Den haer gaangen klarar du dig. Du aer sjaelv tysk saa det aer ok.
Jag har inte tid att anmaela sjaelv saa naagon annan kan goera det. Har ni fraagor saa kan ni faa tag i mig per e-mail: j_stelan@hotmail.com
/Stellan
Haer aer ett bra tips fraan Martin
Ett vaeldigt bra tips! Pluspoaeng till Martin.
walk_alone; sa:Jag vill på detta sätt be alla samer som känt sig kränkta av mina inlägg om ursäkt för olämpigt formulerade meningar.
Man kan undrar varfoer han bara ber om ursaekt till samer? Taenk paa alla andra som oxaa har blivit kraenkta.
tigertamjaren; sa:Det är säkert såna där jävla världsförbättrande militanta veganer / extremvänster-antirasistsvin som kastar sten på skyltfönster och röker hasch så det står härliga till när de släpper ut minkar som sen förstör ekosystemen! Pack är vad de är! Ut med packet!!!
Ska man inte faa ha sin egen uppfattning om politik laengre i Sverige?
fafner; sa:Jag är Lulebo sen 13 år, med rötter från tornedalen och visst skriver jag att stockholmare är störiga att tyskar är dryga...
..."skjut alla skåningar i fjällen"... ...jag tror att de är skåningar som är kända att vara rasister...
Klart tydliga foerdomar mot tyskar och skaaningar
(Martin Nordesjö) skrev:
Något som är värre än rasister på detta forum är folk som inte kan vara ironiska utan att fega ur och skriva att de är ironiska.
Och vad aer det foer fel paa att vara feg?
Malindo; sa:En nazist är en anhängare av ett gammalt murket tyskt politiskt parti.
Var det inte vael negativt skrivet om Tyskland
crazy; sa:Den politiskka korrektheten är helt sjuk idag där man tex blundar för att invandrare står fär en mycket stor del av väldtäkterna än vad de skulle representera statistiskt.
Helt klart rasistiskt.
Nordesjö; sa:Kanske för att vi envisas att gruppera en somalisk fåraherde och en iransk kirurg inom samma grupp?
Att man kommer fraan ett speciellt land saa aer det inte saekert att man har ett specifikt yrke. Det finns aeven faaraherdar i Iran och kirurger i Somalia och aeven massor av andra yrken. Andra varningen foer Martin.
-Patric-; sa:... men de Iranka läkarna som kör Taxi... ...Det är tydligen nästan lag på att ljuga om sin utbildning i Iran.. ...Alla är högskoleutbildade oavsett om dom kör buss eller brukar jord...
Men Patric, vad har du emot iranier?
sachsaren; sa:... besvär med tyska turister./Georg
Den haer gaangen klarar du dig. Du aer sjaelv tysk saa det aer ok.
Jag har inte tid att anmaela sjaelv saa naagon annan kan goera det. Har ni fraagor saa kan ni faa tag i mig per e-mail: j_stelan@hotmail.com
/Stellan
Haer aer ett bra tips fraan Martin
Nordesjö; sa:Hur som helst ska jag från och med nu läsa Rolands inlägg riktigt, riktigt noga och leta efter läskiga fördomar. För man vet ju hur såna som han är.
Ett vaeldigt bra tips! Pluspoaeng till Martin.