Jag har familj, vänner och hatar ingen varg. Däremot har jag svårt för lögner och trams. Att säga att vargen är ofarlig, lite hånskrattande åt de dumma lantisarna, är inte bara överlägset, drygt och ouppfostrat. Det är även helt fel.
[/I]
HAHA!
Ett djur som är bland det mest ofarliga i vår fauna och som inte gjort en människa förnär på 150 år sitter trollet och kallar för livsfarligt
Rådjur, Älgar, Björn, Getingar, Fästingar, Hundar, Hästar osv osv osv Är alla djur i den svenska naturen som är farligare för människan och som orsakat mängder med dödsfall under denna period. Till och med en Björn har orsakat det första dödsfallet på 101 år, år 2004.
Vill du att jag ska fortsätta räkna upp andra arter, jag kan hålla på hela dagen?
Ska vi bege oss utomlands eftersom det är där du numera hämtar din info så får du räkna med att jag kan hålla på hela veckan. Ska vi köra på det?
Snacka om att den här människan är livrädd. Att han gått på varje sekund av myten om Rödluvan och Vargen. På ett vis ganska tragiskt men också ett uns av gullighet.
Man trodde ju i sin enfald att befolkningen i Sverige år 2014 borde vara mer upplyst än såhär.
Aldrig sett mer okunskap i något ämne någonsin tror jag.
Roligt också att han drar upp nyheter om Alaska. Samma delstat som jag skrivit innan, gapskrattar åt sådana som han själv och över Sveriges Vargdebatt
Vart är förresten svaret ifrån Trollet själv hur han ser på hur människa och varg ska leva i symbios. Han verkar ha slutat tjata om Riksdagens uppdrag nu när det visade sig att det inte fanns något
Precis som det anstår ett civiliserat samhälle