Tjena.
1. Ett gammalt Fjällräven ryggåstält som pensionerats för många år sedan.
2. Ett Fjällräven Akka 3 som varit med på måååånga nätter. Tyvärr så har jag varit lite irriterad på att stångkanalerna varit så jädrans trång att man nästan förstört det ibland :-(
3. Ett Hilleberg Akto som fungerat perfekt på mina soloturer.
Om det inte är en stor vovve du har, så får ni båda plats om du inte är för kräsen
Akto har dessutom ventilation i båda ändar vilket inte alla liknande tält har.
4. Ett Hilleberg Kaitum 3. Vägde mellan 2:an och 3:an och ångrade inte de extra 3 hg för så mycket mer plats. Då det är fullhöjd i båda ändarna och dubbla absider, kan man temporärt "koppla ner" halva tältet om man har behov av en stooor absid
Guldstjärnor till Hilleberg
/ Magnus
1. Ett gammalt Fjällräven ryggåstält som pensionerats för många år sedan.
2. Ett Fjällräven Akka 3 som varit med på måååånga nätter. Tyvärr så har jag varit lite irriterad på att stångkanalerna varit så jädrans trång att man nästan förstört det ibland :-(
3. Ett Hilleberg Akto som fungerat perfekt på mina soloturer.
Om det inte är en stor vovve du har, så får ni båda plats om du inte är för kräsen
Akto har dessutom ventilation i båda ändar vilket inte alla liknande tält har.
4. Ett Hilleberg Kaitum 3. Vägde mellan 2:an och 3:an och ångrade inte de extra 3 hg för så mycket mer plats. Då det är fullhöjd i båda ändarna och dubbla absider, kan man temporärt "koppla ner" halva tältet om man har behov av en stooor absid
Guldstjärnor till Hilleberg
/ Magnus