Bikt/Syndaförlåtelse [emoji23]
Luxe Outdoor F8 Octapeak
- 4 mans tänkt användning var ihop med familjen, men det blev kompisar (!). Ganska rymligt för 2-3 pers och då kan man dela det i 3 (ytter ca 1300 gr, Inner ca 1300 gr, stolpe & pinnar ca 500 gr).
Big Agnes Super Scout UL 2
- 2 mans men med gigantisk absid för ett 1,25 kg tält.
Redverz Atacama Solo
- Katedral för en motorcykelåkare med garage stort nog för att parkera en hoj med packväskor. Nersida: 5,4 kg & 45 liter packutrymme. http://www.redverzstore.com/en/tents/12-solo-expedition-tent-green.html
SMD Skyscape Trekker
- Prisat UL-tält med små mått som jag hoppas ska göra mig glad på vandringar när det saknas vindskydd!
MSR Thru-Hiker Mesh House 3 & 100 Wing
- "Tarp tent"-typ. Tarp+myggtält som jag älskar på sommaren.
MSR Hubba Tour 1
- Touringtält för mc/cykel. Som ett litet Redverz Atacama. Även här finns ett stort garage (absid med myggnät) och en lagom stor sovdel. Perfekt om du vill hålla blöta, skitiga kläder långt borta från din rena, torra sovdel. Reser både inner & ytter samtidigt.
HB Soulo
- Mitt enda expeditionstält. För vandring & hojåka under vinterhalvåret.
Sign. - Kall gröt är också mat ;-)
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Luxe Outdoor F8 Octapeak
- 4 mans tänkt användning var ihop med familjen, men det blev kompisar (!). Ganska rymligt för 2-3 pers och då kan man dela det i 3 (ytter ca 1300 gr, Inner ca 1300 gr, stolpe & pinnar ca 500 gr).
Big Agnes Super Scout UL 2
- 2 mans men med gigantisk absid för ett 1,25 kg tält.
Redverz Atacama Solo
- Katedral för en motorcykelåkare med garage stort nog för att parkera en hoj med packväskor. Nersida: 5,4 kg & 45 liter packutrymme. http://www.redverzstore.com/en/tents/12-solo-expedition-tent-green.html
SMD Skyscape Trekker
- Prisat UL-tält med små mått som jag hoppas ska göra mig glad på vandringar när det saknas vindskydd!
MSR Thru-Hiker Mesh House 3 & 100 Wing
- "Tarp tent"-typ. Tarp+myggtält som jag älskar på sommaren.
MSR Hubba Tour 1
- Touringtält för mc/cykel. Som ett litet Redverz Atacama. Även här finns ett stort garage (absid med myggnät) och en lagom stor sovdel. Perfekt om du vill hålla blöta, skitiga kläder långt borta från din rena, torra sovdel. Reser både inner & ytter samtidigt.
HB Soulo
- Mitt enda expeditionstält. För vandring & hojåka under vinterhalvåret.
Sign. - Kall gröt är också mat ;-)
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro