• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hjälp mig identifiera en gubbe

Mezzner; sa:
Malindo:

Vem är den riktige Mezzner om inte jag?

Och vem är den richtige Messner om inte Reinhold?

Precis, min gode Mezzner,

jag är starkt kritisk till Edra totalt fallerade Yeti-studier. Ni kan uppenbarligen inte skilja varken pà nord och syd, öst eller väst.
 
Raskesven, det är möjligen inte så att du hade en flaska "Bjørnebinne i brunst” i packningen den där gången?

/g
 
Mysteriet tätnar, här figurerar en falsk Messner (zz) medan den äkta menar att Yetin egentligen är en Meti, dvs en Himalaya-brunbjörn, och en rktig best att möta på fjället. Dock verkar den här (iklädd Lundhags Motion / space-suit) ha varit skygg, trots den påtalade parfymflaskan... Vilken soppa Danne!

messner.jpg
 
Malindo; sa:
Mezzner; sa:
Malindo:

Vem är den riktige Mezzner om inte jag?

Och vem är den richtige Messner om inte Reinhold?

Precis, min gode Mezzner,

jag är starkt kritisk till Edra totalt fallerade Yeti-studier. Ni kan uppenbarligen inte skilja varken pà nord och syd, öst eller väst.

!!!
Yeti? Syd och väst???

Vafalls, ni behagar yra i nattmözzan det hör jag det!

Kom fram ur gardotorben istället och tala om att det var du på bilden...
 
En storstadsbo i--extremt värmetålig--spacesuit som tappat kontakten med rudimentära naturkunskaper som att göra upp eld och därför bär med sig brinnande lankor på ryggen?

Nä, jag vidhåller vid björnspåret. En stor och en liten.
 
lapetter; sa:
En storstadsbo i--extremt värmetålig--spacesuit som tappat kontakten med rudimentära naturkunskaper som att göra upp eld och därför bär med sig brinnande lankor på ryggen?

lapetter, ta mig tusan om det inte ät det nást hetaste spàret efter Yetin.