Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Var är Valle nu?
Jag misstänker att texten säger mer än bilden
Ja, med den ledtråden så tycker jag att jag känner igen övre delen av Vállevárre. Och om det är kväll så är det Bårdde som syns i bakgrunden.Jag misstänker att texten säger mer än bilden
Vállevárre är för övrigt det mygg- och knottrikaste kalfjällsområde jag har varit på. De hängde med nerifrån djungeln vid båtplatsen under Prinskullen, hela vägen långt upp i Vállevágge.
Ja, med den ledtråden så tycker jag att jag känner igen övre delen av Vállevárre. Och om det är kväll så är det Bårdde som syns i bakgrunden.
Vállevárre är för övrigt det mygg- och knottrikaste kalfjällsområde jag har varit på. De hängde med nerifrån djungeln vid båtplatsen under Prinskullen, hela vägen långt upp i Vállevágge.
Rädd för att jag har vilselett er! Det är mycket mer än en hel dags marsch från Vallevare o dyl! (pst ni måste söderöver)
Rädd för att jag har vilselett er! Det är mycket mer än en hel dags marsch från Vallevare o dyl! (pst ni måste söderöver)
Men nog liknar det Vallevarre och Pårte!
Ny gissning lite längre söderut då: Härjångsfjällen söderifrån?
Jo visst är det Härjångsfjällen, och man ser det från Östra Helagsskaftet en kväll tio dagar in i juni.Men nog liknar det Vallevarre och Pårte!
Ny gissning lite längre söderut då: Härjångsfjällen söderifrån?
Skådar Qvick ut över Tjålmejaure från typ Girjastjåhka?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg