Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Favoritpryl???
- Trådstartare sajberjohan
- Start datum
Maua; sa:Den där kniven verkar ju mkt intressant! Hittade en leverantör på nätet bara, vet du någon butik som säljer den i GBG? Man måste ju klämma på den innan man bestämmer sig!!
Maua
dom säljer den på nätet här: http://www.dianova-ab.se/svenska/default1.htm
Maua; sa:Jupp! Dianova var det! Bär emot att köpa saker man inte fått känna på men, men...
Maua
Finns en gammal tråd som tar upp en del om kniven
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=17428
Re: Kängorna!
Amen!
(Ja, fast jag traskar ju runt i ett par Garmont, iofs)
danha; sa:Min absoluta favvopryl är utan tvekan mina Meindl-kängor. Funkar året runt, håller fötterna torra och fria från skavsår och är dessutom snygga!
Amen!
(Ja, fast jag traskar ju runt i ett par Garmont, iofs)
bästa hittills!!!
Så rätt, så rätt!!
Nu har jag i iofs nominerat kvistsågen som min favopryl men igentligen kanske jag borde sagt allt som sänker vikten. Jag fick ett vattenfilter i present, det sänkte packvikten rejält!!
Bengt
markustaljedal; sa:Favoritprylen är den tunga klumpiga onödiga prylen jag aldrig köpte eller som jag köpte men lämnar hemma. Den har räddat humöret och ekonomin många gånger.
Så rätt, så rätt!!
Nu har jag i iofs nominerat kvistsågen som min favopryl men igentligen kanske jag borde sagt allt som sänker vikten. Jag fick ett vattenfilter i present, det sänkte packvikten rejält!!
Bengt
bästa hittills!!!
Så rätt, så rätt!!
Bengt
markustaljedal; sa:Favoritprylen är den tunga klumpiga onödiga prylen jag aldrig köpte eller som jag köpte men lämnar hemma. Den har räddat humöret och ekonomin många gånger.
Så rätt, så rätt!!
Bengt
Cookware
Primus Alpine Titanium +
MSR Titanium Kettle
mvh Lukas
Primus Alpine Titanium +
MSR Titanium Kettle
mvh Lukas
Mina prylar
-En pressenning 3*4 meter.
-Pet-flaska till vatten.
-Multiverktyg. Just nu en Victorinox (har haft i 10 år. Funderar på att uppgradera till en Läderman, för den har tång)
-Plastsandaler. Bästa fotplagget när vädret tillåter.
-En bra rygga. Berghaus Vulcan eller Haglöfs Shosho 3000, beroende på packningsmängd.
Det var iofs inte en pryl, men så har jag svårt att välja.
-En pressenning 3*4 meter.
-Pet-flaska till vatten.
-Multiverktyg. Just nu en Victorinox (har haft i 10 år. Funderar på att uppgradera till en Läderman, för den har tång)
-Plastsandaler. Bästa fotplagget när vädret tillåter.
-En bra rygga. Berghaus Vulcan eller Haglöfs Shosho 3000, beroende på packningsmängd.
Det var iofs inte en pryl, men så har jag svårt att välja.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Din favoritpryl | Utrustning allmänt | 5 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg