Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Favoritpryl???
- Trådstartare sajberjohan
- Start datum
Maua; sa:Den där kniven verkar ju mkt intressant! Hittade en leverantör på nätet bara, vet du någon butik som säljer den i GBG? Man måste ju klämma på den innan man bestämmer sig!!
Maua
dom säljer den på nätet här: http://www.dianova-ab.se/svenska/default1.htm
Maua; sa:Jupp! Dianova var det! Bär emot att köpa saker man inte fått känna på men, men...
Maua
Finns en gammal tråd som tar upp en del om kniven
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=17428
Re: Kängorna!
Amen!
(Ja, fast jag traskar ju runt i ett par Garmont, iofs)
danha; sa:Min absoluta favvopryl är utan tvekan mina Meindl-kängor. Funkar året runt, håller fötterna torra och fria från skavsår och är dessutom snygga!
Amen!
(Ja, fast jag traskar ju runt i ett par Garmont, iofs)
bästa hittills!!!
Så rätt, så rätt!!
Nu har jag i iofs nominerat kvistsågen som min favopryl men igentligen kanske jag borde sagt allt som sänker vikten. Jag fick ett vattenfilter i present, det sänkte packvikten rejält!!
Bengt
markustaljedal; sa:Favoritprylen är den tunga klumpiga onödiga prylen jag aldrig köpte eller som jag köpte men lämnar hemma. Den har räddat humöret och ekonomin många gånger.
![]()
Så rätt, så rätt!!
Nu har jag i iofs nominerat kvistsågen som min favopryl men igentligen kanske jag borde sagt allt som sänker vikten. Jag fick ett vattenfilter i present, det sänkte packvikten rejält!!
Bengt
bästa hittills!!!
Så rätt, så rätt!!
Bengt
markustaljedal; sa:Favoritprylen är den tunga klumpiga onödiga prylen jag aldrig köpte eller som jag köpte men lämnar hemma. Den har räddat humöret och ekonomin många gånger.
![]()
Så rätt, så rätt!!
Bengt
Cookware
Primus Alpine Titanium +
MSR Titanium Kettle
mvh Lukas
Primus Alpine Titanium +
MSR Titanium Kettle
mvh Lukas
Mina prylar
-En pressenning 3*4 meter.
-Pet-flaska till vatten.
-Multiverktyg. Just nu en Victorinox (har haft i 10 år. Funderar på att uppgradera till en Läderman, för den har tång)
-Plastsandaler. Bästa fotplagget när vädret tillåter.
-En bra rygga. Berghaus Vulcan eller Haglöfs Shosho 3000, beroende på packningsmängd.
Det var iofs inte en pryl, men så har jag svårt att välja.
-En pressenning 3*4 meter.
-Pet-flaska till vatten.
-Multiverktyg. Just nu en Victorinox (har haft i 10 år. Funderar på att uppgradera till en Läderman, för den har tång)
-Plastsandaler. Bästa fotplagget när vädret tillåter.
-En bra rygga. Berghaus Vulcan eller Haglöfs Shosho 3000, beroende på packningsmängd.
Det var iofs inte en pryl, men så har jag svårt att välja.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
|
Din favoritpryl | Utrustning allmänt | 5 |
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg