Favoritpryl???

Kvistsågen! inge snack om saken!!

Min favorit måste bli kvistsågen (se min recension). Det är klart att ska man få till en eld är ju tändstickor inte så dumma att ha med.

Bengt
 
Kängorna!

Min absoluta favvopryl är utan tvekan mina Meindl-kängor. Funkar året runt, håller fötterna torra och fria från skavsår och är dessutom snygga!
 
Favoritprylen är den tunga klumpiga onödiga prylen jag aldrig köpte eller som jag köpte men lämnar hemma. Den har räddat humöret och ekonomin många gånger.

:)
 
bästa hittills!!!

markustaljedal; sa:
Favoritprylen är den tunga klumpiga onödiga prylen jag aldrig köpte eller som jag köpte men lämnar hemma. Den har räddat humöret och ekonomin många gånger.

:)

Så rätt, så rätt!!

Nu har jag i iofs nominerat kvistsågen som min favopryl men igentligen kanske jag borde sagt allt som sänker vikten. Jag fick ett vattenfilter i present, det sänkte packvikten rejält!!


Bengt
 
bästa hittills!!!

markustaljedal; sa:
Favoritprylen är den tunga klumpiga onödiga prylen jag aldrig köpte eller som jag köpte men lämnar hemma. Den har räddat humöret och ekonomin många gånger.

:)

Så rätt, så rätt!!

Nu har jag i iofs nominerat kvistsågen som min favopryl men igentligen kanske jag borde sagt allt som sänker vikten. Jag fick ett vattenfilter i present, det sänkte packvikten rejält!!


Bengt
 
Mina prylar

-En pressenning 3*4 meter.
-Pet-flaska till vatten.
-Multiverktyg. Just nu en Victorinox (har haft i 10 år. Funderar på att uppgradera till en Läderman, för den har tång)
-Plastsandaler. Bästa fotplagget när vädret tillåter.
-En bra rygga. Berghaus Vulcan eller Haglöfs Shosho 3000, beroende på packningsmängd.

Det var iofs inte en pryl, men så har jag svårt att välja.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
rikard_wiberg_hotmail.com Din favoritpryl Utrustning allmänt 5

Liknande trådar