Favoritpryl???

Å fasen!

Hos mig heter det Hagelbräckan.

Det är klart, man är ganska naken utan den också ;)

(Ursäkta att det spårar ur lite)

/BAX
 
Min Buff

Jag sticker aldrig ut utan min Camo Buff det är verkligen ett praktiskt allt i alla "plagg", sen skulle jag också inte klara mig utan mitt OPS sett.

//Micke - the maker of outdoor•pack•system
[Ändrat av MikeMike 2003-01-10 kl 10:25]
 
Eftersom...

jag oftast sommartid är ute och fiskar så är favvogrejen mitt Sage 596-spö, och på "vinterlistan" så har mina nya Atomic R:EX precis knyckt första platsen...fast det är ju klart jag har ju inte med mig dessa pryttlar på stan...

hmmm, kom just på att den grej som aldrig lämnas någonstans är min kära klocka (Seiko Kinetic Auto Relay 5J22) fast det är ju en självklarhet att hon får följa med överallt ;)

/Anders B
 
Re: Min favorit.

asp; sa:
För mig är svaret solklart: snusnäsduken!

Kan användas som mössa, halsduk, solskydd, handduk, trasa/svamp, grytlapp, mitella, bandage, kuddvar, grovfilter för vatten osv.

Den väger 'inget', är så tunn att den torkar relativt snabbt utanpå ryggan och den följer alltid med på både långa och korta turer, sommar som vinter!

//p-a
Instämmer! Passar alltid. Vår, sommar, höst och vinter, löppass, fjällvandring, tågluff, kajakpaddling, cykling, promenad, på stranden...
 
Re: Min Buff

MikeMike; sa:
Jag sticker aldrig ut utan min Camo Buff det är verkligen ett praktiskt allt i alla "plagg", sen skulle jag också inte klara mig utan mitt OPS sett.

//Micke - the maker of outdoor•pack•system
[Ändrat av MikeMike 2003-01-10 kl 10:25]

Vad är en buff???
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
rikard_wiberg_hotmail.com Din favoritpryl Utrustning allmänt 5

Liknande trådar