Re: Jag känner igen det där...
/Håkan
Det är ju den viktigaste insikten när man ska handla prylar i en sportaffär...Tranan; sa:Har en känsla av att många försäljare pratar på det de lärt sig om säcken i sina säljutbildningar, men har lika lite kunskap som jag.
Jag är nog inne på Tigerns linje, köp en billig. Frågan är dock inte om en ryggsäck köpt i butik är bättre, om det skulle bli alldeles tokigt. Reklamera till Canada verkar inte vara nån höjdare. Förutom Everest finns ju McKinley på Intersport. (Men berätta för allt i världen inte för oss prylfetischister vad för skräp du köpt )Tranan; sa:Eller så köper jag en billig säck med här bannlyst märke för en billig peng.
Exakt! Eller vad du inte vill ha...Tranan; sa:Den kommer att vara slut om några år visserligen, men då kanske jag vet bättre vad jag vill ha/behöver egentligen.
Äh, kom igen. När du går där med en illasittande rzggsäck så intala dig själv att "min nästa ryggsäck ska kosta minst 4000, det kommer kännas som att bära på helium".Tranan; sa:Men risken finns att säcken är så dålig så jag tröttnar pga det, t ex att den sitter dåligt.
/Håkan