Denna möter många av TS krav, möjligen med undantag för låg bränsleförbrukning och pris
Håller med. I min drömvärld så är Unimog det enda rätta!
Sent from my fucking telephone using Tapatalk
Denna möter många av TS krav, möjligen med undantag för låg bränsleförbrukning och pris
Kangoo etc är intressant välj då delade bakdörrar för att komma åt och justera taklast t ex skidbox och kanoter. Hel baklucka gör detta svårare.
Riktigt lätta är Citroen 2CV men obefintlig krocksäkerhet.
Thure
Min Volvo Viking var mäktig men kändes en smula onödig när den stod bredvid just en 2CV långt inne på Islands inland. :/
Citroen över huvudtaget ,(dom med gashydralisk fjädring) funkar rätt bra att ta sig fram eftersom man höja upp dom ett par snäpp...Blir ju väldigt struttigt iofs, men jag tror man har större nytta av förhöjd markfrigång än 4 hjulsdrift...Alltså hellre en förhöjd bil med sorkdrift än tex Subaru Legacy...
Citroen över huvudtaget ,(dom med gashydralisk fjädring) funkar rätt bra att ta sig fram eftersom man höja upp dom ett par snäpp...Blir ju väldigt struttigt iofs, men jag tror man har större nytta av förhöjd markfrigång än 4 hjulsdrift...Alltså hellre en förhöjd bil med sorkdrift än tex Subaru Legacy...
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Den ultimata vildmarks bilen | Transportera | 89 | ||
Den ultimata vardagsryggan? | Transportera | 27 |