Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag är sugen på att hoppa bungy jump i sommar men hittar inga företag som är stationära, de flesta verkar turnerna runt. Någon som vet om något annat i Sverige?
tack för alla svar, det verkar inte som att det finns några fasta bungee ställen i Sverige i dagsläget. Dyker det upp någon kan ni ju alltid hojta till här.
tack för alla svar, det verkar inte som att det finns några fasta bungee ställen i Sverige i dagsläget. Dyker det upp någon kan ni ju alltid hojta till här.
Finns ett 90 meters hopp från en bro i Rjukan vid Hardanger plattan. Det är 94 meter och en riktig kick-ass ride. plus att det inte är så långt bort. ca 50 mil från Östergötland... Finns massor av fina vandrings/klätter/Mtb leder där också.
Ha de MAttis
Jump for joy norden ab är det enda företaget som har stationär bungyjump i Sverige. De finns på Fameworld utanför skara. 80 meters kran över liten damm. Öppet hela sommaren 12-20 varje dag och kostar 350 kronor. Boka på 0708-494769 Eriksbergskranen är stängd för bungyjump. Kolla in http://www.fameworld.nu för mer info
Ironiskt nog är Upplevelsepresent.se mitt företag så jag ska inte skriva för mycket om presentkortet som numera gäller på båda fasta hoppställena i Sverige, ska försöka få med lite norska hoppställen också så det blir riktigt grymt.
Jag var i alla fall och hoppade två hopp igår och det var riktigt grymt. Har tidigare hoppat vid grönan två ggr och en gång från James Bond Dammen vid Versasca, det var 220 meter! YEEEHAH!