Tack för alla svar =)
Jag skulle inte bo där utan att tex ibland åka / gå och handla, tex potatis toapapper mm, någon gång i veckan. Visst tror jag med att det kan bli mycket tråkigt ibland!! Men alltid kan man läsa i en bok fiska fixa med tältet och liknande....
Det var synd att man inte fick bo på samma ställa hela tiden, (om man inte pratar med ägaren av marken då)
Känner ingen bonde eller markägare här omkring, och här i närheten får det bli isf finns en del sjöar en bra bit ut i skogen.
Sen är ju frågan också hur länge det går, till slut kommer ju veden ta slut i närheten antar jag?
Att hugga ner ett träd är enligt vad jag läst i en tråd här olagligt...
Är det något mer att tänka på? Hur gör ni som är ute på "överlevnad" Typ som en del fick göra i lumpen. När man bor i skogen och har bara med sig kniv tändtickor och lite kläder, sen ska man gömma sig i vinskydd och flytta sig hela tiden, Jag har läst på ett annat forum att en del gör så ibland. Hur ska man få tag på hjälp och man bryter ett ben? Kommer något farligt djur? Fast farliga djur kanske man inte behöver oroa sig för här utanför Gbg?
Mobilen kommer ju bara klara sig 2-3 dagar.
Fast det finns sådana mobilladdare som du vevar på så genererar den ström till mobilen, där har man något att göra iallafall