Dessa påsar fanns på ICA Supermarket i Lindome i december.
Mvh troswe
Ok får kolla igen då det var perfekt med färdigpackade påsar.
Ungarna åt dem titt som tätt. Själv äter jag riktig mat 😀
Dessa påsar fanns på ICA Supermarket i Lindome i december.
Mvh troswe
Skillnaden mellan dessa och "hem-blandade" påsar är väl att de tillagas genom att man bara blandar innehållet med varmt vatten istället för att behöva koka upp de blandade ingredienserna. D.v.s. Mindre disk och snabbare/enklare tillagning.
Huruvida detta motiverar den högre kostnaden har jag däremot ingen åsikt om.
Skillnaden mellan dessa och "hem-blandade" påsar är väl att de tillagas genom att man bara blandar innehållet med varmt vatten istället för att behöva koka upp de blandade ingredienserna. D.v.s. Mindre disk och snabbare/enklare tillagning.
Detta recept ger "kort" tillagningstid om man "mixar" grynen lite. Många av er kanske sett det innan men jag tipsar igen Visa bilaga 21537
..sent using tapatalk
Helt onödigt att köpa sådant här i färdiga påsar.
.................................
Varför krångla till det. Och priset för att köpa färdigs är ju inte rimligt. Kan läggas på mycket roligare saker.
Ja dom där påsarna är ju sjukt bra. Brukar äta 3 om det är en lång dag och 2 om det är en vilodag.
Är det samma grej som det här tro men i en större förpackning...
http://www.ica.se/handla/produkt/gr...93/#s=maxi-ica-stormarknad-erikslund-id_12304
Uppenbarligen håller inte TS med dig.....
18 inlägg i tråden hittills varav de flesta framför egna grötrecept och tillagningsmetoder. Varför inte starta en gröt-tips-tråd?
Man kan undra om TS fått svar på sin (mycket enkla) fråga........?
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Axa Havre Gröt Blåbär Portion. | Friluftsmat | 7 |