Amerikansk skruvmejsel för ryggan

Ser ju ut att vara för hojar och praktisk, tack för tipset.
Ibland lönar det sig att läsa mer än vad som syns på telefonskärmen 25$, over there.
 
Senast ändrad:
Vad är det här för töntig diskussion?!?! Köp den jäkla skruvmejseln och testa! Hur svårt kan det va? Går den sönder så gör det ju inget, det handlar om 65 spänn!

Och sen alla som ska diskutera sönder en jäkla skruvmejsel? Asså, tappade tron på forum när jag läste denna tråden.

Halaj!

Det är just det fina med utsidan.se, tycker jag. Att man kan diskutera sönder och dissekera precis allt. T.o.m. en sketen skruvmejsel för 65 Kr.

Får väl säga nåt om mejseln också.
Jag tror att den kommer att hålla alldeles utmärkt. Jag menar; hur hårt drar man en Ph1-skruv egentligen?
Den stora motfrågan är väl, som tidigare påpekat, varför skall TS ta med sig en instrumentmejsel på vandring? Vad skall h*n göra med den? justera bort offset på en bryggförstärkare? Kalibrera ett oscilloskop?

//T
 
:cool:
Ni har så rätt allihop. :)
Den lilla amerikanska mejseln passar till det man eventuellt kan behöva skruva i på en vanlig skandinavisk fjällvandring eller skidfärd.
Jag är väl lite udda men jag åker ibland till Ryssland med min metalldetektor och träffar kompisar som utforskar gamla slagfält från andra världskriget. I detta sammanhang är det inte bara detektorns tallrik som ibland behöver tajtas till, utan baslägret innehåller rätt mycket prylar
för avaktivering av diverse livsfarliga grejer som hittas i backen.
Kanske inte så mycket friluft över denna aktivitet men det är förbaskat intressant
och spännande.
Måste erkänna att jag inte beställt mejseln än, men det ska bli.
Fix It Sticks var ju förbaskat vettig...
Dom kan, amerikanarna :)
 
Halaj!

Haha! :)
När jag skrev mitt inlägg ovan gled mina tankar över till hjältarna från telemarken med Kirk Douglas i en av rollerna. Jag tänkte på nån som skall skida iväg nånstans i ödemarken och aptera bomber eller nåt. Men jag skrev inget om det, för jag ville ju inte vara raljerande eller elak på nåt sätt. Men så hade jag lite rätt ändå! :cool:

//T
 
Härligt att nån vet vem Kirk Douglas är fortfarande...
Snygg kille i norsk lusekofta !!
Skillnad på avaktivera och aptera, Tapio :)
 

Liknande trådar