• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

vilket kök använder FJS?

Frågan vi alla ställer oss (emedan jag icke kan åminna mig någon Chineslöpande herr Lindbäck i just min årskull) är huruvida personen ifråga gjorde sin GU på förbandet som nämns i trådens titel?

Om icke ber vi honom vänligen förklara huru han utvecklat påfallande likartade symptom som annars enkom återfinnes hos personer med just den bakgrunden.

/ G
 
chinerunner; sa:
undra hur långt vi kan spåra ur denna tråd?
detta är nog tangering

/P

Då har du nog inte varit på utsidan så länga va? Tycker tråden börjar bli riktigt intressant nu. Den är uppe i fyra sidor utan att någon har besvarat trådskaparens fråga än. Så än finns det nog mycket att tillägga.

/g
 
strand; sa:
chinerunner; sa:
undra hur långt vi kan spåra ur denna tråd?
detta är nog tangering

/P

Då har du nog inte varit på utsidan så länga va? Tycker tråden börjar bli riktigt intressant nu. Den är uppe i fyra sidor utan att någon har besvarat trådskaparens fråga än. Så än finns det nog mycket att tillägga.

/g
Den felaktigt ställda frågan blev lite tokigt besvarad. Svaret är egentligen: Christer hugger diskussionen i vilket ögonblick som helst.

/Håkan
 
tigertamjaren; sa:
Herr Am Dach, vi kan väl snällt be honom lyfta tråden till ett lämpligare forum varvid vi kan drista dessa viktiga frågor mer öppenhjärtligt?

/ G

Ähhh... Detta är ju ett kanonbra fora att hålla till i. Än så länge har vi inte attackerat någon tillverkare. Å andra sidan har jag inte löst den kinesiska bergkamspringarens norrlänska än....
 

avslutad210712

Gäst
Håkan K; sa:
strand; sa:
chinerunner; sa:
undra hur långt vi kan spåra ur denna tråd?
detta är nog tangering

/P

Då har du nog inte varit på utsidan så länga va? Tycker tråden börjar bli riktigt intressant nu. Den är uppe i fyra sidor utan att någon har besvarat trådskaparens fråga än. Så än finns det nog mycket att tillägga.

/g
Den felaktigt ställda frågan blev lite tokigt besvarad. Svaret är egentligen: Christer hugger diskussionen i vilket ögonblick som helst.

/Håkan

Ääääähhhhh fortfarande är det bara enkelkapning på tråden. Får säkert vara kvar tills den är dubbel- eller trippelkapad. Fast måste säga att det är länge sedan en tråd på utsidan fått mig att skratta så mycket *L*.