Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilken del av din frilufts-utrustning är din absoluta favorit!?
- Trådstartare maaltoh
- Start datum
1. Funktionella oömma kläder (särskilt mina Lundhags Scoutkängor årsmodell -2009, merinoull, ylle samt skal i polyester/bomullscanvas elle polyamid)
2. Eldstål av vilken sort sm helst
3. a. Gränsfors vildmarksyxa (om skogbeklädd miljö)
b. Fällkniven F1 zytel (om skog nätt o jämt förekommer)
c. Victorinox Camper i nödkit
d. Leatherman Fuse (stadscamping)
mm
2. Eldstål av vilken sort sm helst
3. a. Gränsfors vildmarksyxa (om skogbeklädd miljö)
b. Fällkniven F1 zytel (om skog nätt o jämt förekommer)
c. Victorinox Camper i nödkit
d. Leatherman Fuse (stadscamping)
mm
Absolut merinoull i alla former! Buff, mammelucker underställ, mössa... Avklippta yllefrottésockar som armmuddar är också ett måste för en frusen själ.
Haha, cheesus, ja du måste verkligen vara en fryssen-ping
Svårt
Mitt shimano beast master 7 fot 7-21 gr är en bra kompis sen är mina lundhags syncro inte häller fel, min kaffepanna är en god kamrat tillsammans med min kåsa som ja gjort själv se bild. Men får ja bara välja en sak så blir det min fällkniven A1 ! Den litar ja på!
Mitt shimano beast master 7 fot 7-21 gr är en bra kompis sen är mina lundhags syncro inte häller fel, min kaffepanna är en god kamrat tillsammans med min kåsa som ja gjort själv se bild. Men får ja bara välja en sak så blir det min fällkniven A1 ! Den litar ja på!
Bilagor
Haha, cheesus, ja du måste verkligen vara en fryssen-ping
Jo... Tar hellre med lite för mýcket än fryser. Man kan ju alltid ta av ett lager. Ull ger dessutom så gó värme. Sofia
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg