Vilka Jägare är hårdast?

Kánner igen problemet, patriC

Den mannen ser bara det han vill se.. Galne Gunnar, du vet.. gâr inte att fôra en normal konversation med hânâm..

med vänliha hilsen / M

Kan det måhända vara ett avgasproblem, kolmonoxiden binder upp hemoglobinet bättre än syre. Teoretiskt sätt så kan det bero på syrebrist i hjärnan?!?

Galne Gunnar

En teori sà god som nâgon. Sjâlv tror jag att det âr nâgot giftigt smàkryp som bitit honom i Afrika.

Mvh / Mats

Jan guilou är mjukast iallafall

Janne börja tjura när han inte fick åka till oscar så elefantjägare är iallafall töntar.
Älg ahr jag jagat ett par år och det är mycket fika och sitta stilla inte särskilt hårt alltså.
Ninjajägarna sägs ha tre års ninjaluveprov mot de andra förbandens baskerprov på tre dagar. sök njs (ninjajägarskolan) i rättvik så blir du med största sannolikhet hård. tur att du har ett par år kvar.

gör ju lumpen nu så jag kan ju svara att det finns inga hårda jägare. det kanske är jobbigt att springa runt med packning och vapen i ngra dygn men det handlar allt om kontrollerade former. det blir inte hårt förrän det är på riktigt och det är inte det svenska militären handlar om..

kort sagt, älgjägarna är de hårdaste. där är det allvar

PeAC; sa:
gör ju lumpen nu så jag kan ju svara att det finns inga hårda jägare. det kanske är jobbigt att springa runt med packning och vapen i ngra dygn men det handlar allt om kontrollerade former.

Detta grundar du naturligtvis på dina egna erfarenheter i SAS?

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg