Vilka Jägare är hårdast?

FJS90-91; sa:
Fatman (Bert J) Vår hjälte i skogen..

Det var det jä... honom hade jag missat!
Vilken humanist! Vilken mästare i att noggrant tolka ALLT som förolämpningar och svara med att själv förolämpa!
Han skulle kunna tolka en lottovinst som mordförsök.

- Jag vill ha ett tält med ståhöjd, vikten spelar ingen roll.
- Kolla campingtält.
- Det var det oförskämdaste, du är dum i huvet!

Lysande!
 
Hoppas att han kommer tillbaka och styr upp oss snart, det börjar bli lite slappt och vissa har fått för mycket spelrum... Nämner inga namn!!

:)
 
Håkan K; sa:
Nog är det sant som Patric skriver, utsidan är allt lite blekare, nu när Bert dragit sig ur paddelforumet... :)

Här är en annan paddlare, som jag tycker livade upp stämningen i paddelforat (paddelforat ÄR verkligen trist nu för tiden). http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=17872 Han nådde dock inga Juhlinska höjder.

/Håkan
[Ändrat av Håkan K 2004-03-01 kl 14:17]

Pä den tiden det begav sig fick jag (liksom en och annan med mig) för mig att Fatman och Hannes var en och samma person (Bert).. samt att han hade ytterligare ett gäng alias, áven kvinnliga vill jag minnas.. allt dock bara misstankar.. fick dessutom ett lángt och ganska argt email av Fatman efter nágon harmlös komentar här pá forumet.

Som Tigger pápekar: en argsint debattör.

Mvh / Mats
 
kust jägarna!

kust jägaran e nog hårdast!
till och med markolio klarade utbildningen!!!
(inget negativt, med hans atityd så borde väll det mesta gå)

(observera endå vilka kusjägare ha hör till)

(ha ha ha)
 
Re: kust jägarna!

fedi; sa:
kust jägaran e nog hårdast!
till och med markolio klarade utbildningen!!!

Inget negativt? Jag tyckte nog att du var lite hånfull mot Marko.. Marko "Tyke" e stenhård och säkerligen ett föredöme för KJS precis som Gert "Ribban" Fylking en gång var, trots hans missriktade politiska karriär senare i livet..
 
Ehhh...

gjorde inte vår gode artist Marko sin värnplikt i det östra landet, visserligen som kustjägare, men ändock i just Finland?

/Anders B
 
Kvartermästare

Jag tror att KVM, som det hette på "min" tid är hårdast!
Att jaga upp kockar i svinottan för att brassa käk till djupfrysta soldater kväver sin man...
 

Liknande trådar