Vilka Jägare är hårdast?

Allvarligt talat Stina.. Mitt inlägg var högst oseriöst och bara en fortsättning av tramsiga inlägg i en för övrigt ganska korkad tråd... Det jag vill ha sagt är att jag inte tror att du avundas "bajsgropen".

:)
 
-Patric-; sa:
Allvarligt talat Stina.. Mitt inlägg var högst oseriöst och bara en fortsättning av tramsiga inlägg i en för övrigt ganska korkad tråd... Det jag vill ha sagt är att jag inte tror att du avundas "bajsgropen".

:)
Nej, inte ett dugg och inte en del annat heller som kompisar och ex:et förmedlade. Jag är glad att jag inte ramlade i hästhagen heller.
/Stina
 
cykelstina; sa:
-Patric-; sa:
Allvarligt talat Stina.. Mitt inlägg var högst oseriöst och bara en fortsättning av tramsiga inlägg i en för övrigt ganska korkad tråd... Det jag vill ha sagt är att jag inte tror att du avundas "bajsgropen".

:)
Nej, inte ett dugg och inte en del annat heller som kompisar och ex:et förmedlade. Jag är glad att jag inte ramlade i hästhagen heller.
/Stina

Nä det skall du nog vara för jag tror ärligt talat att det är mer "riktig" skit i hagen än den berycktade bajsgropen på Vaxholm. Å andra sidan så är jag en sen 70-talist och när jag gjorde lumpen var mycket av den omtalade penalismen borta. Så även under den tid jag gick på Karlberg.

det var dock som alltid, bättre förr när man gjorde lumpen. ;)

Nu för tiden utbildar man bara värnpliktiga till att slussas ut i det civila livet med en erfarenhet extra så det innebär att man måste vara lika snäll mot dem som mot alla andra....

Edit: Stavfel och annat...
 

avslutad210712

Gäst
Tja hårdast och hårdast

Känner många malajer och frisedlare som är "hårdare" än de flesta "jägarna".

Många som går/gått jägarutbildning tror att många söker dit och att man är avunds på dem.

Så fel så fel. De allra flesta (normala) tycker nog att jägare är en rätt imbecill och utdöende ras men lev i frid.
 
avslutad210712; sa:
Tja hårdast och hårdast

Känner många malajer och frisedlare som är "hårdare" än de flesta "jägarna".

Många som går/gått jägarutbildning tror att många söker dit och att man är avunds på dem.

Så fel så fel. De allra flesta (normala) tycker nog att jägare är en rätt imbecill och utdöende ras men lev i frid.
Du känner alltså de flesta jägarna eftersom du kan göra den jämförelsen?

Varför...imbecill?

Jag tycker att vissa uttalanden är imbecilla.

Raskesven
 
avslutad210712; sa:
Tja hårdast och hårdast

Känner många malajer och frisedlare som är "hårdare" än de flesta "jägarna".

Många som går/gått jägarutbildning tror att många söker dit och att man är avunds på dem.

Så fel så fel. De allra flesta (normala) tycker nog att jägare är en rätt imbecill och utdöende ras men lev i frid.


Sarkasm och ironi är ibland svårt att skilja på........
 
avslutad210712; sa:
Tja hårdast och hårdast

Känner många malajer och frisedlare som är "hårdare" än de flesta "jägarna".

Många som går/gått jägarutbildning tror att många söker dit och att man är avunds på dem.

Så fel så fel. De allra flesta (normala) tycker nog att jägare är en rätt imbecill och utdöende ras men lev i frid.

Man kan ju, som utomstående(har inte ens gjort lumpen), fråga sig vad som är dummare: En "jägare" eller ditt inlägg? Tror nästan att svaret är uppenbart. Man kan nästan känna lite avundsjuka i din "röst"! Är det så att du är bitter för att du aldrig kom in eller liknande?

/
A.S
 
migael; sa:
Hur är man när man är hård :)?

Har du någon gång ätit en massa konstig mat på kvällen och några timmar senare tvingats rusa till toaletten i 180 knyck. Väl inne på toaletten finns det ingen hejd utan allt och då menar jag allt som finns i din kropp försvinner iväg när du spolar, kvar finns bara ett tomt skal av ditt forna stolta jag?

Har du det så är du lös. Detta tillstånd är med andra ord motsatsen till hård, vilket inte heller är att rekomendera. ;)
 
Hårdast i lumpen, helt klart Diamant Olsson!

Vilket jägarförband som är hårdast vet jag inte men jag vet med bestämdhet vem den hårdaste killen som gjort lumpen är.

- Olsson, aka Diamant Olsson. Han kunde helt enkelt inte skita när han befann sig i fält. Några dagar går bra att klara det men när det handlar om en eller ett par veckor blir det värre, inte sällan med sjukhuset slutstation för att s a s lösa problemet.

Hårdast i lumpen, helt klart Diamant Olsson!
 

Liknande trådar