malindo; sa:.....
Vilken hârdhetsgrad pà mittpinnen är egentligen lämpligast för att hàlla uppe kâtan pà ett för nattlägret maximalt nöjaktigt vis?
Undrar / Mats
Samma hårdhetsgrad som du finner i en Pinea, hård men ändå med spänst.
Raskesven
malindo; sa:.....
Vilken hârdhetsgrad pà mittpinnen är egentligen lämpligast för att hàlla uppe kâtan pà ett för nattlägret maximalt nöjaktigt vis?
Undrar / Mats
Raskesven; sa:malindo; sa:.....
Undrar / Mats
Raskesven
BAX; sa:Är det lunch-hemgång? Jomenvisst! Trevlig helg!
/BAX
Har för övrigt svårt att tänka mig nån hårdare än gamle Zeb.
Jag kan dra historien (den äkta) om killen som dansade med en björnhona, efter helgen.
Den dreglar jag fortfarande efter. För totalt optimum kan jag tyvärr inte bara ta hänsyn till mittstångens tålighet i lägret, utan även bördan under vandring.BAX; sa:Raskesven; sa:malindo; sa:.....
Undrar / Mats
Raskesven
Som väl ändå dreglade efter en titanstång(?)
.....
Är det lunch-hemgång? Jomenvisst! Trevlig helg!
/BAX
Jag kan dra historien (den äkta) om killen som dansade med en björnhona, efter helgen.
gerhard53; sa:Nordesjo (Martin Nordesjö) friluftskompis bör nog hålla sig hemmvid framöver. Stackare.
Nordesjo; sa:Men du kanske är en sån där fjantmacho som tror att man är tuff när man har ont, och att det hårdaste man kan göra är att sova naken i en isvak på Torne träsk? Stackare.
A va dau, jau haur lämnat Skaune baukum maj. Ich wohne ja in Tüskland.BAX; sa:Jag börjar misstänka att alla aliasbyten, spökskrivare etc. i denna och hår-på-bröstet-jacka-tråden egentligen är en djävulsk komplott från detta forums gamle vän, Bert Juhlin. Existerar egentligen ålälskaren FJS? Är Tigern en cybervarelse? Bor Malindo egentligen i Kalmar? Kan Håkan K överhuvudtaget ett enda ord på skånska?? Frågorna hopar sig.
BAX; sa:...Jag börjar misstänka att alla aliasbyten, spökskrivare etc. i denna och hår-på-bröstet-jacka-tråden egentligen är en djävulsk komplott från detta forums gamle vän, Bert Juhlin. Existerar egentligen ålälskaren FJS? Är Tigern en cybervarelse? Bor Malindo egentligen i Kalmar? Kan Håkan K överhuvudtaget ett enda ord på skånska?? Frågorna hopar sig.
Är det lunch-hemgång? Jomenvisst! Trevlig helg!
/BAX
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Kolhydrater, vad ska bort, vilka kan tolereras? | Träning och hälsa | 32 | ||
Vilka muskler tränar de här? | Träning och hälsa | 5 | ||
Jägare/Fallskärmsjägare | Träning och hälsa | 56 |