The puppet master?tigertamjaren; sa:Frågan är bara, vem tusan är BAX???
/Håkan
The puppet master?tigertamjaren; sa:Frågan är bara, vem tusan är BAX???
Raskesven; sa:Trevlig helg. Ser fram emot björnhonavalsen.
Raskesven
BAX; sa:F.ö är det fortfarande lika roligt att studera ansiktsuttrycket hos de personer som fått frågan "Jahaja, har du skjutit några fallskärmar då??"
/BAX
Vid Vietnam Memorial i Washington DC, USA, sålde vietnamveteranerna knappar med texten: "Join the army, travel to exciting places, meet new interesting people, and kill dem". Mer sjuk avskräckande humor än kul kanske.malindo; sa:Sen när började du bli krásen pá inläggens kvalitet, Patrik?
OK, vi k¨r vidare i Bosses anda:
Det är kul att göra lumpen: man fár lára sig att skjuta samt träffa nya kamrater!
Hihihi
malindo; sa:Sen när började du bli krásen pá inläggens kvalitet, Patrik?
OK, vi k¨r vidare i Bosses anda:
Det är kul att göra lumpen: man fár lára sig att skjuta samt träffa nya kamrater!
Hihihi
BAX; sa:...F.ö är det fortfarande lika roligt att studera ansiktsuttrycket hos de personer som fått frågan "Jahaja, har du skjutit några fallskärmar då??" När de nyss, med stolthet, berättat att de är/varit fallskärmsjägare.
Jag trodde den korrekta stavningen var Putte?FJS90-91; sa:Först vill jag passa på att kommentera din stavning av mitt namn, "Patric" är den korrekta versionen och inte "Patrik"..
FJS90-91; sa:Men Bo.. Jag trodde att du var vitsigare än så, den e ju inte ens rolig ååååååååå den e ju så gammal?!? Vad är det för uttryck du studerar? När folk himlar med ögonen eller när dom tittar ner i marken och skakar på huvudet?
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Kolhydrater, vad ska bort, vilka kan tolereras? | Träning och hälsa | 32 | ||
Vilka muskler tränar de här? | Träning och hälsa | 5 | ||
Jägare/Fallskärmsjägare | Träning och hälsa | 56 |