Nja, lite fantasi visade du nog prov på beträffande Junker Jägares sten Malindo. Men sublimiteten har du rätt i. Frågan är bara vad som är mest sublimt, en karl som bara visar nederdelen iförd cordurabyxor, eller en karl som visar ögon och WB-kallingar? Damers i alla fall officiella utlåtande om det första de lägger märke till är ofta ögonen. Här kanske vi kan få ett expertutlåtande?malindo; sa:Dannes bilder lámnar ju i allmánhet lite utrymme för fantasin, utan är ganska "rakt pâ sak".
Mina erfarenheter om hur damer reagerar, är att det ibland är en viss grad av sublimitet är att föredra.
En tanke vore kanske att ta i beaktande denna bild, där man knappt kan ana Windstopper-kalsongerna under Cordura-brallorna, som kandidat till "Framsidan"?:
Dan: kanske du kunde ta med den i din Delta-test?
Jag är lite skeptisk till tjejforumtanken. Det skulle väl i så fall vara för att göra en sorts sammanställning. Men säkert har Utsidans damer redan sett våra alster och kan, om de vill, kommentera hela projektet när som helst. Synpunkter tas gärna emot nu, på ett tidigt skede medan det är ett pilotprojekt
Bilden "Tyrbjörn spanar" och damen som mest vill sjunka genom jorden tycker jag kan tolkas på minst två olika sätt. Antingen "Tyrbjörn spanar", väntande på brudarna som inledning. Eller där en lufs får stå och spana för att den dam som dykt upp inte vill ha med lufsen att göra, utan vill sjunka genom jorden och undrar typ "vad gör jag här?". Kanske en inte helt osannolik avslutning på dejten, ehh?
Raskesven- som vurmar för pragmatismen